-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kjøpte meg en Harmony one fjernkontroll igår og den fungerte fint, men når jeg sto opp idag så var skjermen helt død, den lyser kun hvitt. Kan jeg da regne med at jeg får en ny kontroll eller må den på reperasjon? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg jobber på en spaceworld og får vi ting som er herpa innen uka tar vi den som DOA(dead on arival) og gir ut en ny en.. Men prvød å nappe ut batteriet og starta den på nytt, hvis det er mulig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Ok, kunne tenke meg at det kanskje blir tatt som DOA. Har prøvd og nappe ut batteriet ja, har prøvd mye rart nå. Men vis dere har noen forslag så værsågod. Bare skriv Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Prøv følgende: - ta ut batteriene - sett i batteriene mens du holder inne power-knappen - det skal da stå SAFE MODE i displayet - oppdater via programvaren - start den opp igjen uten å holde inne power-knappen Hva skjer så? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Nå kan jeg ikke se at det står SAFE MODE i displayet men jeg gjorde det du sa men det ble ingen forskjell. Skjermen er like hvit og fin Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Da kan eg konkludere med at noe er galt Ved å sette fjernkontrollen i safe mode så skal man få opp en del verdier på skjermen som forteller litt om programvaren osv. I tillegg kan man flashe den med ny programvare. Men dersom skjermen ikke viser infoen er man like langt. Hvor kjøpte du kontrollen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Kjøpte den hos Datakjeden i Bergen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det her er NULL problem. Ring logitechs norske supportnummer, og de sender deg en ny en . Uansett om den er en uke gammel eller 6 måneder. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ok. Men mener du at jeg bør ringe Logitech istedet for datakjeden? Det går vel raskere vis jeg bare går til Datakjeden? Endret 17. mai 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det kommer helt ann på . Start med å ringe datakjeden du. Og hvis de nevner "må testes osv, tar nok noen dager" eller hva som helst annet enn "kom nedom, så bytter vi", ja så tar du å ringer logitech. De er helt excellent på service . Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det kommer helt ann på . Start med å ringe datakjeden du. Og hvis de nevner "må testes osv, tar nok noen dager" eller hva som helst annet enn "kom nedom, så bytter vi", ja så tar du å ringer logitech. De er helt excellent på service . Støttes. Min erfaring med Logitechs kundeservice er at de er kjappe, presise og hyggelige Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Greit, da ringer jeg datakjeden på mandag så får vi se hva de sier Takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå