KnowN Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Heisann Folkens Gratulerer med dagen btw .. Trenger hjelp da jeg skal ha meg nytt kabinett og PSU.. Jeg har da ett hovedkort av sorten Asus P5N-E SLI som har 4pins CPU kontakten helt oppe til venstre i hjørnet ( Er forresten VELDIG fornøyd med hovedkortet ) Det vil si at jeg ikke kan ha hvilken som helst PSU da jeg vil ha Antec 900/APLUS TwinEngine ( Det vil ikke bli problemer med lengder på kabler da, bare om PSU-en min holder ) som kabinett, altså lengden mellom PSU og 4 pins cpu "inntaket" blir veldig langt.. Derfor trenger jeg en PSU med litt lengre kabler.. Jeg er ikke lagd av penger så jeg lurer på om min 350w holder for mitt system + ett Antec 900 med litt vifter i.. Og ja, med tanke på lengre kabler så finnest det vel forlengere? Takker for alle som gidder og svare.. Ha en fin dag! Endret 17. mai 2008 av KnowN Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/953953-ny-psu-og-kabinett-hjelp-med-lengde-p%C3%A5-kabler/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå