Gå til innhold

3 nye skatebilder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte definitivt det siste best. Et lite råd jeg liker å gi til ski/snowboard/skateboard fotografer er at man burde prøve å unngå å bruke kraftig vidvinkel, det gir sjelden en positiv effekt. Det gjorde det heller ikke her. Tele-brenviddene har en inndragende effekt på bilder, vidvinkel har en distanserende effekt. Prøv å skaff deg en kraftig telezoom eller tele-fast og se effekten det gir på bildet.

Lenke til kommentar

elsker disse bildene. på det første bildet har du kanskje brukt litt for mye vidvinkel, i og med at personens ansikt blir facket. det andre bildet er fullt av action og fart, og jeg digger det. helt klart det beste bildet. det siste bildet er også sykt bra, noe jeg kunne sett på forsiden av et skateblad.

Lenke til kommentar

Enda ikke oppgradert fra D40'n (*imponerende).

For min del så kan du bare fortsette med vidvinkel. Synes det passer til skate/sykkel/snowboard bilder. Og jeg synes absloutt det første bildet var best. Kul bakgrunn, fin belysning og tøff bruk av sola. Skal jo si at skateren gjør en god jobb også ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker generelt bildene dine. Eneste jeg har å utsette at hele industrien ville hatt godt av en endring i brennviddestandardene. Alle som har sett mer enn én skatefilm, blir smålei av fisheye/stor vidvinkel, spesielt om det brukes på fastimåten. Det siste bildet var det mest orginale, slik jeg ser det, og også det beste. Jeg har ingen løsning eller tips til hvordan du skal få kule bilder uten vidvinkel, eller om du burde prøve andre brennvidder. Innenfor genren ville det nærmest vært frekt av meg å "lære" en som stiller såpass mye høyere enn meg. Likevel; Orginalitet blant skatebilder ser man sjelden, hadde vært kult om du kunne representert et slikt pust

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...