Mister_joney Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Her er 3 nye bilder! Har tatt mye bilder i det siste, så det kommer mer der det kom fra! BONUS: http://farm3.static.flickr.com/2001/248399..._c151a179eb.jpg Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg likte det andre, det er mye action i bildet og du har fotografert slik at man får se forsiden på personen. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Likte definitivt det siste best. Et lite råd jeg liker å gi til ski/snowboard/skateboard fotografer er at man burde prøve å unngå å bruke kraftig vidvinkel, det gir sjelden en positiv effekt. Det gjorde det heller ikke her. Tele-brenviddene har en inndragende effekt på bilder, vidvinkel har en distanserende effekt. Prøv å skaff deg en kraftig telezoom eller tele-fast og se effekten det gir på bildet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 elsker disse bildene. på det første bildet har du kanskje brukt litt for mye vidvinkel, i og med at personens ansikt blir facket. det andre bildet er fullt av action og fart, og jeg digger det. helt klart det beste bildet. det siste bildet er også sykt bra, noe jeg kunne sett på forsiden av et skateblad. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har du brukt noen tråløse blitser her? Hvis ja, har du gode erfaringer med SU-800 ute i sollys? Og all creds til deg som tar gode actionbilder med D40. Du må da virkelig savne flere FPS (?). Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Enda ikke oppgradert fra D40'n (*imponerende). For min del så kan du bare fortsette med vidvinkel. Synes det passer til skate/sykkel/snowboard bilder. Og jeg synes absloutt det første bildet var best. Kul bakgrunn, fin belysning og tøff bruk av sola. Skal jo si at skateren gjør en god jobb også Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, skyter med D40, ja savner fler FPS og ja, har en del erfaring, riktig nok SB-600 i sollyset og syntes det funker perfekt! Personlig så liker jeg det første bildet best, vet ikke hvorfor bare gjør det. Takk for fine kommentarer:) Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker generelt bildene dine. Eneste jeg har å utsette at hele industrien ville hatt godt av en endring i brennviddestandardene. Alle som har sett mer enn én skatefilm, blir smålei av fisheye/stor vidvinkel, spesielt om det brukes på fastimåten. Det siste bildet var det mest orginale, slik jeg ser det, og også det beste. Jeg har ingen løsning eller tips til hvordan du skal få kule bilder uten vidvinkel, eller om du burde prøve andre brennvidder. Innenfor genren ville det nærmest vært frekt av meg å "lære" en som stiller såpass mye høyere enn meg. Likevel; Orginalitet blant skatebilder ser man sjelden, hadde vært kult om du kunne representert et slikt pust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå