Gå til innhold

Elektronisk Muskelstimulering aparat

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor jeg kan finne et Elektronisk Muskelstimulerings eller (ELSTRAM) som den også kalles. aparat billig? jeg har sett den på reklame på Tven får 600Kr rundt det. men jeg finner kun de dyre som koster 2000-3000Kr... noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har selv et slikt apparat som er kjøpt lokalt for 4500 kr og har inntrykk av at man får det man betaler for. storfornøyd med det eg har. masse pads og en egen "base" med masse instillinger av ulike slag. ofte den som gjør utslag i prisen

Jeg tenkte på en liten en omså et magebelte har sett en sånn før. mulig og finne noe sånt?

Lenke til kommentar
har selv et slikt apparat som er kjøpt lokalt for 4500 kr og har inntrykk av at man får det man betaler for. storfornøyd med det eg har. masse pads og en egen "base" med masse instillinger av ulike slag. ofte den som gjør utslag i prisen

Jeg tenkte på en liten en omså et magebelte har sett en sånn før. mulig og finne noe sånt?

Takker :) det var noe sånt jeg letet etter :)

Lenke til kommentar

SÅnne ting fungerer ikke, kjøpt dere vekter eller løp en joggetur istedet (kommer ann på målene deres) eller gjør begge deler :) Må ikke la dere lure av sånt tull!

Man kan ikke bygge muskler av elektroniske hva enn man skal kalle dem... Og man kan ikke miste fett heller hvis man tror det. For å bygge muskler trenger man vektmostand man ikke kan få med noe sånt som dere har her.

Lenke til kommentar

de som kentove91 snakker om vil nok dessverre ikke funke noe særlig. eg for min del har drevet med endel vekttrening i endel år og har brukt mitt apparat mye. det er en skikkelig en og noe bygging har ikke forekommet men toning derimot har det blitt. tynt magen endel med den og 6 pk-en er der og vel så det. det har den ikke vært før så sånne apparater virker ,men ikke til bygging. det tror eg ikke på

Lenke til kommentar
så det du mener er at den forbrenner fettet ditt, den vidundermaskinen din? latterlig

tipper den er til meg ja

om den brenner fett eller ei aner eg ikke men ett eller annet er det hvertfall. toning snakker eg om. ikke bygge eller forbrenne. har ganske høy spenning og intensitet og skal love deg at man blir helt knust i magemusklene etter 30 min. det kjennes ut som en har vært igjennom en skikkelig hesteøkt. har brukt den i et halvt år nå og gjør ingen annen form for trening da jobben er nok trening som den er. så om du mener det er latterlig så for det være opp til deg OZ-Racing. den funker hos meg, men sikkert ikke alle som gidder å bruke den så lenge for i utgangspunktet så lite. er ikke "biddiboller" mage eg snakker om

Lenke til kommentar

Virker lite logisk for meg et apparat som sender ut elektriske signaler skal bygge muskler eller ha en slankende effekt.. Da det trengs biologiske prosesser for å bygge - slanke - aktivere musklene skikkelig. Hvor mye energi trenger da kroppen bruke for å aktivere disse musklene? I forhold til å gjennomgå de biologiske prosesser?

Å manipulere musklene til å trekke seg i sammen ved hjelp av elektriske signaler så misser en jo denne vitale delen av treninga.

Lenke til kommentar
så det du mener er at den forbrenner fettet ditt, den vidundermaskinen din? latterlig

tipper den er til meg ja

om den brenner fett eller ei aner eg ikke men ett eller annet er det hvertfall. toning snakker eg om. ikke bygge eller forbrenne. har ganske høy spenning og intensitet og skal love deg at man blir helt knust i magemusklene etter 30 min. det kjennes ut som en har vært igjennom en skikkelig hesteøkt. har brukt den i et halvt år nå og gjør ingen annen form for trening da jobben er nok trening som den er. så om du mener det er latterlig så for det være opp til deg OZ-Racing. den funker hos meg, men sikkert ikke alle som gidder å bruke den så lenge for i utgangspunktet så lite. er ikke "biddiboller" mage eg snakker om

var til deg ja, godt mulig den er for grei til en liten massasje... i 99 % av tilfellene er 6 pack bestemt av fettprosnet, og at den brenner fett bare tull spør du meg, den påviste punktforbrenningen som alle vil ha er så minimal at man knapt kan sies at punktforbrenning funker...

vet ikke hvor mye volt du har på batteriet ditt, men de billig greiene til 4-500 spenn og 6volt batteri els no sånt sier jo litt... er ikke veldig mye spenning du får derifra...

Lenke til kommentar

tipper den er til meg ja

var til deg ja, godt mulig den er for grei til en liten massasje... i 99 % av tilfellene er 6 pack bestemt av fettprosnet, og at den brenner fett bare tull spør du meg, den påviste punktforbrenningen som alle vil ha er så minimal at man knapt kan sies at punktforbrenning funker...

vet ikke hvor mye volt du har på batteriet ditt, men de billig greiene til 4-500 spenn og 6volt batteri els no sånt sier jo litt... er ikke veldig mye spenning du får derifra...

den har ikke batteri. går på strøm. jeg tar halen mellom beina og forlater tråden hehe....jeg synes den funker og godt mulig bare eg som ubevisst har endret kosthold og tatt av noen kilo. aner ikke....

Lenke til kommentar
hvis du er interessert i få gode resultater av treninga, må du begynne med kostholdet.

Klart det hjelper å trene, selv med ræva kosthold, men da kaster du fort bort din egen tid.

og si at folk ikke skal trene før de har fått orden på kostholdet sitt for da koster du bort tiden sin er bare jug og si.. kosthold har mye og si, men man kan få utmerkede resultater med ett godt kosthold, hva ett godt kosthold er definert som kommer helt ann på, man får da helt klart best gains hvis man er på bulk året rundt.. da er drittmat og kcl overskudd "godt" kosthold.. hvis man derimot skal bli derfinert og skal deffe så er kostholdet helt stikk motsatt...

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...