ih8myself Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Maxtor, Seagate, Western Digital, Quantum, hvilken ? Temp, støy, holdbarhet, hastighet ? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 IBM er rask, men utvikler mye varme. Bør ha HD vifte på disse. WD SE har 8MB cache og er derfor også meget rask, men vet ikke hvem som er raskest. Lenke til kommentar
erre Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Gå for Seagate Barracuda V! De diskene er sinnsykt stillegående-de blir ikke noe særlig varme å de er raske! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 IBM er rask, men utvikler mye varme. Bør ha HD vifte på disse. WD SE har 8MB cache og er derfor også meget rask, men vet ikke hvem som er raskest. IBM er drit som ryker etter ca et halvt til 1 års bruk. (Ja jeg snakker av erfaring). Hvis du ikke bryr deg så alt for mye om støy eller ikke hører høyfrekvente lyder så er WD-harddiskene nokk de beste. Men Seagate som har kommet med 8mb cach utgaven av sin 120GB HDD er en fryd. Stille hdd, (liten liten anelse treig), men en fryd å høre på Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har hatt IBM i 4 år uten problemer, så det er nok ikke alle HD'ene som klikker mongo. Jeg er fornøyd med min, og det er sikkert mange andre som også er fornøyd. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har hatt IBM i 4 år uten problemer, så det er nok ikke alle HD'ene som klikker *****. Jeg er fornøyd med min, og det er sikkert mange andre som også er fornøyd. ikke jeg.. *min Ibm er RIP* Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Personlig ville jeg gått for Seagate Baracude, utrolig stillegående!! Western Digital er bra oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå