Kris Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 haha, det var nok en spøk. Tror du virkelig det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Viss du ser på kartet over Bohan, ikkje så langt frå safehouset, så er det avmerka "Garage", men den er stengt. Kva er vitsen med det? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Viss du ser på kartet over Bohan, ikkje så langt frå safehouset, så er det avmerka "Garage", men den er stengt. Kva er vitsen med det? Det er der man skal levere bilene til Stevie, som han sender etterspørsel om til deg på mobil. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd å lagra 3 bilar, men trur ikkje det går. Er ganske kjipt om du har sett ein Infernus eller liknande der, og så er den borte vekk seinare Joda, det går. Har 2 biler utenfor hvert safehouse selv, så jeg vet at det går. Bare pass på at du parkerer innenfor det gule feltet, så går det bra. 2 bilar går nok fint ja, men 3 er vel verre med Eg har fått til å setja 2 bilar og ein motorsykkel der. Kanskje ein kan få 3 bilar dersom bilane er svært små og får plass innanfor firkanten? Har no 3 Super GT, 2 Infernus, 1 Comet, 1 Banshee og 1 NRG 900 Kan takka Stevie for det:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kva meiner du? Tar du bilane i staden for å levere dei inn i garasjen til Stevie? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Rett etter at du har levert de pleier det å kjøre like bilder utenfor garasjen Endret 19. mai 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kva meiner du? Tar du bilane i staden for å levere dei inn i garasjen til Stevie? Det stemmer! Når Stevie skal ha dei grommaste bilane som Infernus og Comet, køyrer eg dei rett til safehouse. Deretter stikk eg tilbake til der eg fann desse bilane, og der står ein ny ein som eg kan gje til Stevie. Trur bilen kjem på nytt heilt til du parkerer den i garasjen til Stevie. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er vel bare å ta en bil kode : Har alle kodene lagra på mobilen. de blir lagra der av seg selv for de som ikke viste det... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kodar vil eg ikkje bruka med mindre det berre er på tull, og at eg ikkje lagrar etterpå. Trur det er nokre achievements som ein ikkje kan få om ein brukar kodar? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kodar vil eg ikkje bruka med mindre det berre er på tull, og at eg ikkje lagrar etterpå. Trur det er nokre achievements som ein ikkje kan få om ein brukar kodar? Du blokker ingen achievements ved å spawne biler faktisk. Rart, men sant. Alle de andre kodene som liv og våpen blokker noen eller én. Såeh, bare å bruke bil-cheats. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Skummelt å parkere motorsykkel i lag med tre bilar, den tok ein plass og eine bilen forsvant. Alle tre sto sjølvsagt godt innanfor rammene. Juks er juks! Fant akkurat ein SuperGT i forbindelse med eit vigilanteoppdrag. Sto to Vincent og ein SuperGT inni ein parkeringshus elns. der eg skulle ta ut ein bøling. Har ein SuperGT, Comet, SWAT-bil og Annihilator-helikopter på mine parkeringsplassar. Endret 19. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Juks er juks! Fant akkurat ein SuperGT i forbindelse med eit vigilanteoppdrag. Sto to Vincent og ein SuperGT inni ein parkeringshus elns. der eg skulle ta ut ein bøling. Har ein SuperGT, Comet, SWAT-bil og Annihilator-helikopter på mine parkeringsplassar. Juks er juks ja! Fann også den SuperGTen i parkeringshuset. Men ingen av bilane mine har forsvunne når eg har 2 bilar og ein motorsykkel, alle står godt innanfor rammene. Får håpa dei står der endå Endret 20. mai 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Helikoptrene spawner i andre by helt sør-vest(eller øst?), og der står det flere, det er egentlig meningen at man skal ta en heli-tur eller noe Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilken bil er raskest? Super GT eller Sultan RS? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror det er RS, er ikke helt sikker, prøv da vell? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Veit ikkje kva som går raskast, men min favoritt er iallfall Infernus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå