Magnolian Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 "Forskerne fra Ural Region Centre for Environmental Epidemology i Ekaterinburg undersøkte barn fra en rekke byer, og fant ut at de som bodde ved trafikkerte veier, eller hadde for vane å spise jord eller maling (!), hadde mer bly i blodet enn andre jevnaldrende, melder BBC." Men spiser du jord og maling er du jo allerede stokk dum !! Derfor blir denne artikkelen svada Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva med tåneglene? Kan jeg fortsatt kose meg med dem? Ditto.. Litt ekkelt når de er sure, men må man så må man :!: Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fysj , nei . Greit at folk er myke i ledd og kropp, men å bite av seg tånegler da folk ? :!: Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ahh jeg glemte jo å spørre om noen vil bite av tåneglene mine ? Pleease? garanterer at de lukter surt. Jeg tror også det ligger endel gugge under neglene. Men det kan dere få pirke vekk først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå