ksskaret Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hei, jeg har en stasjonær pc med ICE "bredbånd" som går via USB da dette modemet er av den mobile typen D50. Jeg ønsker å opprette et nettverk hjemme slik at jeg kan bruke min bærbare pc "trådløst på internett ved å gå via den stasjonære maskinen og ICE modemet. Min bærbare har wifi kapasitet b og g. Begge maskinene bruker Vista. Hva trenger jeg av deler for å lage et slik nettverk? Slik jeg har oppfattet det så kan jeg ikke koble usb modemet til en router så jeg regner med at maskinene må settes opp på en spesiell måte? Mvh Knut S Endret 18. mai 2008 av agvg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du må bruke adhoc-oppkobling mellom maskinene og dele ICE via windows sin egen oppkoblingsdeling. Jeg fikset litt på overskriften da den var lite beskrivende. Lenke til kommentar
ksskaret Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Takk skal du ha, da jeg ikke har etablert nettverk ennå, hva anbefales av hardware i denne sammenhengen. Mvh Knut S Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei, jeg vekker dette emnet opp igjen fordi jeg lurer på det samme. Hvordan setter man opp en såkalt adhoc-oppkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå