Abdur Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Begynner nesten å bli normalt med slike Backflip bilder, men tenkte jeg skulle prøve meg på et allikevel... Hva syntes dere..? hva burde tenkes på til neste gang..? Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ER selv en stor fan av siluettbilder, har selv endel på samvittigheten. Føler du har fått til et bra bilde, der du hat tatt bilde i rette øyeblikk, fin kontrast og siluett på personen. Det eneste jeg vile gjort er å croppet bildet slik at nedre høyre del av bildet forsvinner, synes lyset der er spennende men trekker fokus bort fra personen som jeg synes er viktigst i bildet. Men flott bilde! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Man, slutt å dra ut uten meg din bastard. Når det gjelder bilde så liker jeg ikke plasseringene på armene Vet at Sakan tar BF med armene ut og gjerne strakt, men det her er noe jeg har sett for mye. Digger silhuetten, når på dagen er bilde tatt? Lenke til kommentar
Abdur Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 hmm, skal kjefte på sakan...=P bilde ble tatt 19:30 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Signaturen er utrolig forstyrrende. Det er ingen grunn til å skrive COPYRIGHTS med store blokkbokstaver i norge. Du er automatisk beskyttet gjennom åndsverksloven. Lenke til kommentar
Abdur Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 ..Signaturen er utrolig forstyrrende... sant nok, har bare opplevd tidligere flere ganger at folk tar bilder av meg...=P så jeg hadde bare en vane omtrent å legge signatur, men tar en slik versjon uten da...=P et annet slikt bilde jeg tok noen dager før: Kanskje objektene i nederste venstre hjørne ødelegger litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå