Dragonlove Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Holder på å installere Vista på en maskin med AMD men det går utrolig tregt, det er som om det henger til det kommer til der hvor du velger språk å sånn, når jeg har valgt språk å at jeg vil installere henger det igjen til jeg kommer til der hvor jeg skal velge hvor jeg skal installere det, dette fortsetter hele tiden mellom hvert menyvalg, hva er det som kan gjøre dette? dette er forøvrig 3 PC-en dette skjer på alle 3 har Amd cpu, jeg prøvde å installere på min bærbare med Intel cpu der gikk det glatt. Noen som har en løsning? Endret 17. mai 2008 av Dragonlove Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 drop vista, og gå tilbake til de gode gamle dagene der win98se var kongen. ting tar tid, sånn er det, og større ting tar lengre tid. evt. skaff deg kjapt instalasjonsmedium, f.eks usb-pinne på 8gb med gode lesehastigheter. Lenke til kommentar
Neloth Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 I samme slengen kan du gå tilbake til svart-hvitt TV å telegraf. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Hehe nå var vi morsomme, men etter litt research fant jeg ut at det var ikke pga Amd men pga at Vista leter ettter Floppy under installasjonen, så jeg deaktiverte det under Bios, da funket det greitt, i tilegge så er det ikke noe diskett stasjon på den bærbare så da sier det seg selv at det går kjappere under installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå