lknight Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 jeg er på utkikk etter en lydfil som gjør at jeg kan 'teste' ut surround systemet mitt og høre hvordan det fungerer... da tenker jeg på en lydfil som spiller av f.eks helikopterlyder som går fra høyre til venstre høyttalere (så at lyden går "rundt" om i surroundsystemet)... hadde vært kjekt om lydfilen hadde hatt lyder som høres kun på forhøyttalerne og lyder som kun høres i bakhøyttalerne... noen som har en slik lydfil eller vet hvor jeg kan skaffe en slik lydfil?? Lenke til kommentar
lknight Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 ah. det var en god lydfil, ja... hmm... finnes det kanskje musikk ellerno slikt som man får testet lyden skikkelig på? da snakker jeg om musikk med flere forskjellige effekter som f.eks helikopterlyd, tordenlyd og annet. takker igjen. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Starten på filmen "Tenacious D" Der følger man en figur som flyr rundt i rommet. Har brukt den selv ett par ganger. Har du ikke filmen så vet jeg egentlig ikke... man finner den sikkert ett eller annet sted Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Master and Commander er en film med et sykt lydspor, finfin å teste surround-anlegg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå