Gå til innhold

AoC: Ikke lenge igjen nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men..."open in about three hours from now(8pm gmt)". Det skulle jobety kl 21, det.

Er det noe jeg misser her el? Ellerer det tre timer fra 8 pm gmt. Det er jo i så fall kl 24 her på berget, det.

 

Ehhh...nå skjøner jeg. Smart schø...

Endret av archaoz
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Får håpe serverne er klare nå om 15 minutter da. Blir skuffet hvis vi får enda en melding om utsettelse.

 

Men..."open in about three hours from now(8pm gmt)". Det skulle jobety kl 21, det.

Er det noe jeg misser her el? Ellerer det tre timer fra 8 pm gmt. Det er jo i så fall kl 24 her på berget, det.

 

Vi ligger i GMT + 2 på grunn av sommertid. 8 + 2 = 10 -> 22:00. De mener altså at serverne legges ut 8 PM GMT.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
5kroner på at de blir ytterlige forsinket :D
Ikke si sånt! I dette tilfelle er jeg overtroisk...

Jobbet i funcom og var med å lansere AO. Hehe, vet hvordan det var forrige gang, og har vært rimelig skeptisk til denne releasen og :p

 

Spillet blir bra, ingen tvil, men oppstartsproblemer, det har jeg visst fra første dag jeg hørte de skulle lage AoC :D (men igjen, dette er jo ganske standard for mmorpg. Dere får nok uansett spilt før oss andre som ikke har fått ordnet med EA skal dere se)

Lenke til kommentar

Voldsomt med folk som leser denne tråden :)

 

Men grunnen til at det ikke ligger noen snarvei på skrivebordet er vel enkelt og greit pga spill/games systemet som i mine øyne gjør Vista renere. Og du absolutt vil ha ett icon på skrivebordet, så er det vel bare å lage en snarveg?

Lenke til kommentar

hersens sommertid altså., skulle jaggu solgt den på ebay om jeg klarte., bare tull hele greia.,

 

men nå må det jaggu meg skje noe her snart., "downloading patch information" er ikke akkurat det mest spennende jeg kan se på for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...