Gå til innhold

AoC: Ikke lenge igjen nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode sjanser for at serverkapasiteten er NOE under hva man faktisk trenger nå ja.

Hehe.

 

3 timer til å vente, FAEN!

 

hmm ja. Det er jo over 3mil som har skaffet EA right? Folk som skaffer EA er som oftest keen på å komme først inn på serverne også. Clienten vil nok kræsje og jeg tror neppe de har kapasitet til alle her uansett.

Lenke til kommentar
3 timer til å vente, FAEN!

Ring ambulansen ;)

 

Tror heller jeg skal åpne noen pils, gå på en pub sammen med dama, og tenke på noe HEEELT annet i noen timer.

Så blir det vel til å logge på i dritfylla klokka 03:00 og lage verdens WORST LOOKING character EVER.

hehe

Lenke til kommentar
Gode sjanser for at serverkapasiteten er NOE under hva man faktisk trenger nå ja.

Hehe.

 

3 timer til å vente, FAEN!

 

hmm ja. Det er jo over 3mil som har skaffet EA right? Folk som skaffer EA er som oftest keen på å komme først inn på serverne også. Clienten vil nok kræsje og jeg tror neppe de har kapasitet til alle her uansett.

 

Aldri iverden om det er 3 mill..De har servere for å klare 600k til launch. Og enda mindre nå.

Lenke til kommentar
3 millioner? serriøst. det er jo enormt mange.

Ja som har forhåndsbestilt, WoW hadde jo bare 200 000-300 000. Blir spennende å se hvor mange som holder seg til dette spillet. Hehe er litt fett å tenke på at lille-Norge utgir et spill på nasjonaldagen sin som kanskje blir verdens største MMO-spill i verden.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Tror mer på at 3mill har forhåndsbestilt spillet, men at det er 3mill som har EA blir litt å ta i.

 

600-700k (det gikk et rykte om en mill, men det er noe overdrevent) har fått EA.

 

Har troen på at PvP serverne vil slite mest i byrjan, da jeg har fått inntrykk av at flesteparten kommer til å satse på en PvP-greie.

 

Jeg dog kommer nok til å satse PvE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...