Gå til innhold

AoC: Ikke lenge igjen nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvd å skifte password så mange ganger nå men kommer fremdeles ikke inn! *cry!*

 

samme her! har kun skifta passord ein gang, dog. Har du samme "authentication server" problem? Er det fleire som lid samme skjebne som meg? >_O

 

Ikke server problem, men "Authitentication Failure. Please note that passwords are case sensitive".

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Prøvd å skifte password så mange ganger nå men kommer fremdeles ikke inn! *cry!*

 

samme her! har kun skifta passord ein gang, dog. Har du samme "authentication server" problem? Er det fleire som lid samme skjebne som meg? >_O

 

Ikke server problem, men "Authitentication Failure. Please note that passwords are case sensitive".

 

Jeg får "unable to connect to the authentication server".. skylder dette nettverket jeg er på kanskje ? >_< patchinga og alt funka bra da..

Lenke til kommentar
komt en ny patch på 150mB no:-\ for meg iallefall... får håpe den fikser alle innlogingsproblemer osv...

 

hvilke innloggingsproblemer har du`?

 

Har ikke innloggingsproblemer, men ser at mange andre har det... Det jeg har problem med er at jeg sitter påst på reading content når jeg prøver å lage en ny character... så har ikke fått spilt enda :cry:

Lenke til kommentar
Prøvd å skifte password så mange ganger nå men kommer fremdeles ikke inn! *cry!*

 

samme her! har kun skifta passord ein gang, dog. Har du samme "authentication server" problem? Er det fleire som lid samme skjebne som meg? >_O

 

Ikke server problem, men "Authitentication Failure. Please note that passwords are case sensitive".

 

Jeg får "unable to connect to the authentication server".. skylder dette nettverket jeg er på kanskje ? >_< patchinga og alt funka bra da..

 

Nå virket det pluttselig for meg!

 

Noen som vet hva "Culture PVP" server er for noe?

Lenke til kommentar

eg sit bak eit militærtnettverk.. Men greia er at folk har spelt WoW på dette nettverket utan problem.. Gjekk fint å patche spelet gjennom dette nettverket og. Men klarer ikkje å connecte til authentication server :(

 

Er det fleire som har samme problem, eller er det nettverket mitt som er fucked?

Lenke til kommentar

Spillt 3 timer nå og kommet til lvl 10. Kampsystemet sitter ikke helt enda sitter mest å trykker og håper på det beste men trolig sitter det bedre med litt trening. Grafikken og musikken er det forøvrig ingenting og utsette på ).

 

Overasket meg en del at "Magikeren" i Conan har samme minion som Locken i WoW (dama med vinger). Spesielt.

Lenke til kommentar
Spillt 3 timer nå og kommet til lvl 10. Kampsystemet sitter ikke helt enda sitter mest å trykker og håper på det beste men trolig sitter det bedre med litt trening. Grafikken og musikken er det forøvrig ingenting og utsette på ).

 

Overasket meg en del at "Magikeren" i Conan har samme minion som Locken i WoW (dama med vinger). Spesielt.

 

 

Succubus er jo et vesen fra gammel mytologi, og er ikke noe som stammer fra WoW mer enn at de brukte det som utgangspunkt til en minion. Noe Funcom også gjør :)

 

Kvinnelige magikere får en incubus, som er en mannlig versjon av succubus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...