sdf123 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har et Aopen HTPC kabinett som har IR mottaker, og den reagerer jo selvfølgelig på fjernkontrollen til TVn, så når jeg ser film via HTPCn og skal feks skru ned eller opp lyden via fjernkontrollen så stopper den filmen feks, mye rart, så til poenget. Hvor i w indows kan jeg disable IR mottakeren, akkurrat som jeg kan deaktivere et nettverkskort, så kan jeg heller aktivere det en gang i framtiden om jeg skulle få bruk for det igjen? Har sett under enhetsbehandling, men kan liksom ikke finne det der noen steder. Noen tips? Det gjelder dette kabinettet: https://prisguiden.no/product.php?productId=39778 Lenke til kommentar
Bikkja Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har et Aopen HTPC kabinett som har IR mottaker, og den reagerer jo selvfølgelig på fjernkontrollen til TVn, så når jeg ser film via HTPCn og skal feks skru ned eller opp lyden via fjernkontrollen så stopper den filmen feks, mye rart, så til poenget. Hvor i w indows kan jeg disable IR mottakeren, akkurrat som jeg kan deaktivere et nettverkskort, så kan jeg heller aktivere det en gang i framtiden om jeg skulle få bruk for det igjen? Har sett under enhetsbehandling, men kan liksom ikke finne det der noen steder. Noen tips? Det gjelder dette kabinettet: https://prisguiden.no/product.php?productId=39778 Løsning: Se om du finner "Microsoft eHome Infrared Transceiver" under enhetsbehandling, så disable den Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Flott, skal teste det ut etterpå. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Prøvde på det nå, uten hell. Eneste mulighet var avinstaller, og det gjorde jeg. Gikk så inn i mediaportal, og fjernkontrollen fucket opp like mye nå. Jeg prøvde så å restarte maskinen, hjalp ikke det heller. Andre forslag uten å tape over IR mottakeren? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Prøvde på det nå, uten hell. Eneste mulighet var avinstaller, og det gjorde jeg. Gikk så inn i mediaportal, og fjernkontrollen fucket opp like mye nå. Jeg prøvde så å restarte maskinen, hjalp ikke det heller. Andre forslag uten å tape over IR mottakeren? Du kan jo åpne maskinen å kople den fysisk fra da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 om den tuller like mye etter du har disablet den i device manager, så bhetyr det bare at det ikke er riktig enhet du har disablet (eller riktig del-komponent ihvertfall). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå