John Keats Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har kjøpt Early Access men hvordan i alle dager laster man ned klienten? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Om du har kjøpt EA og fått den godkjent skal du få en mail med nedlastingslinken. Linken skal også finnes på account-siden din. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Har ikke fått noe jeg, men står jo at jeg har kjøpt den på account-siden.. " Registered add-ons Early Access: Begins May, 17th 2008 and Pre-order: The War Mammoth " Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har du også betalt de 5 euro for early access? I såfall så står det en tekst om at du er blant de få som får begynne spille tidlig og en link til downloadern så fort du logger inn på register.ageofconan.com. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Ja fant det ut nå Var inne på account management på funcom.com jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå