Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Syns motivet var litt selvmotsigende og rart! Du har naturen.. men den blir blokket av en bil, du skulle kanskje hatt en annen vinkling og kanskje fokusert litt mindre på bilen! Men veldig fin fargejustering og ufattelig fin himmel! Likte bildet veldig godt! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Fokusert litt mindre på bilen i ett bilbilde ? Skjønner ikke helt den, men takk for resten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja, ikke mye.. Men så du får bilen liiiitt mindre i fokus, f.eks: at circa 5-10% av bildet er bilen! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra Hjertlig, det varmer. Ett til i samme serie for de interesserte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra Hjertlig, det varmer. Ett til i samme serie for de interesserte Likte det bedre! Veldig gode bilder! Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Frøste bildet: Selv om bilen er vannrett, så ødelegger den hvite streken som ikke er det under bilen. Du kunne croppa eller klona den bort. Bilene til venstre ødelegger. Lappen på bildøra også. Og det at det sitter to pesoner i bilen er litt forstyrr moment. Elelrs kult. Særlig himmelen er vakker(og bilen å forsåvidt). Bilde 2: Likte dette mye bedre egentli, fordi man får fram porsche feeling lang vei med den rumpa! Tøft utsnitt. Kul himmel, og god fargebruk - selv om øynene dras litt mot det røde. Ellers er steinen til høyre forstyrrende, noe som du kunne croppa bort eventuelt klona bort dersom du vil beholde utsnittet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Frøste bildet:Selv om bilen er vannrett, så ødelegger den hvite streken som ikke er det under bilen. Du kunne croppa eller klona den bort. Bilene til venstre ødelegger. Lappen på bildøra også. Og det at det sitter to pesoner i bilen er litt forstyrr moment. Elelrs kult. Særlig himmelen er vakker(og bilen å forsåvidt). Bilde 2: Likte dette mye bedre egentli, fordi man får fram porsche feeling lang vei med den rumpa! Tøft utsnitt. Kul himmel, og god fargebruk - selv om øynene dras litt mot det røde. Ellers er steinen til høyre forstyrrende, noe som du kunne croppa bort eventuelt klona bort dersom du vil beholde utsnittet. Takker så mye! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Kritikk mottas med en klem Noe Klem for du ikke , men bilde #1 er det for mye fokus på tretoppene og bil foran (slør dette med en Blur effekt, men ikke himmelen som er flott). Bilde #2 er mye bedre, men cropp vekk den steinen som tidligere er nevnt.. Bilde #2 er meget "brunstigt" og viser hva det bor i en potetnt bil... /L Endret 18. mai 2008 av relsafus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå