Fosse Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har en ekstern harddisk som har blitt brukt til å installere Ubuntu på (i stedet for å bruke den interne harddisken i PCen) Men nå skal ikke Ubuntu brukes lenger. Men Windows Vista viser ikke den eksterne harddisken i "Datamaskin" Hvordan kan jeg da få formatert den? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sjekk via Disk management. (Min Datamaskin vil ikke kunne vise harddisken før den er tildelt stasjons-bokstav). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ville sagt det er fordi Vista er sug! Haha neida.. Skjekk "Disk managment" du! Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Ville sagt det er fordi Vista er sug! Haha neida.. Skjekk "Disk managment" du! Helt sikkert et dumt spørsmål, men hvor finner jeg disk management? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Startmenu > høyreklikk på Computer > Manage Du Finner Disk Management under "Storage", Nest nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå