Gå til innhold

Ny bærbar - MAKS 13000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min HP Pavilion har virket bra i to år, men så tok hovedkortet kvelden helt av seg selv :p Skal nok ikke ha HP igjen, dyre maskiner med lite for pengene er mitt inntrykk nå...

Har litt det samme inntrykket som kjetil91, ikke det beste kjøpet. Jeg har selv hatt en dv9550e0 i ett år nå, aldri hatt noen nevnverdig problemer med den.

I fjor når jeg skulle kjøpe pcen min så jeg en tråd om "The dragon" aka HDX og siklet temmelig etter den, og sikler nesten enda mer nå :p

Eneste jeg stiller meg spørsmål ved er, trenger du virkelig NVIDIA GeForce 8800M GTS og blu-ray?

Disse er svært så dyre deler, men jeg veit ikke hvor mye du setter pris på ytelse forhold til kostnad, du må bare vurdere selv.

Lenke til kommentar
Hei...Jeg har planer om å kjøpe meg en ny bærbar data. Og jeg føler meg litt usikker på hva jeg skal kjøpe.

Det jeg egentlig skal bruke den til da, er generell spilling, se film, surfe også generell skriving/kontor bruk.

Blir ikke noe pc jeg skal ta med meg over alt, blir en som jeg bruker istedenfor den gamle og slitne stasjonære.

Har som sagt ganske så lite peiling på data og de egenskapene de har.

Det jeg kriterier da er;

Egentlig så mye minne som overhodet mulig.

God skjerm oppløsning.

Designet på dataen liker jeg at det er bra :)

Selv liker jeg HP dataer, og har tidligere erfaring fra det.

Noen som har noe å anbefale? :)

Takk.

Kan absolutt anbefale en Sony Vaio med bla Blue Rayer brenner....Selger min svært lite brukt VGN-AR41S

Lenke til kommentar
No offence, men designet på Lenevo sine PC er stygt. Dog er de dritt robuste, så de er veldig praktisk ved reise og lignende.

EDIT: Ta en tipp på Dell XPS M1530. Desginet på de er bra, de samme er HP sine. Jeg har ikke peiling på HP sine PCer dog.

Det kan diskuteres.

Personlig synes jeg Lenovo lager pene notebooks i forhold til de glorete fingermerke utsatte discolys befengte kassene som HP og Dell presterer å lage.

Passer jo bra hvis man drasser med seg maskinen i en gay parade, men som funksjonelle maskiner som skal tåle mer enn å stå til pynt i ett glassmonter så er de relativt ubrukelige.

Lenke til kommentar
Min HP Pavilion har virket bra i to år, men så tok hovedkortet kvelden helt av seg selv :p Skal nok ikke ha HP igjen, dyre maskiner med lite for pengene er mitt inntrykk nå...

Har litt det samme inntrykket som kjetil91, ikke det beste kjøpet. Jeg har selv hatt en dv9550e0 i ett år nå, aldri hatt noen nevnverdig problemer med den.

I fjor når jeg skulle kjøpe pcen min så jeg en tråd om "The dragon" aka HDX og siklet temmelig etter den, og sikler nesten enda mer nå :p

Eneste jeg stiller meg spørsmål ved er, trenger du virkelig NVIDIA GeForce 8800M GTS og blu-ray?

Disse er svært så dyre deler, men jeg veit ikke hvor mye du setter pris på ytelse forhold til kostnad, du må bare vurdere selv.

Joda, er jo litt med det. Trenger og trenger. Har jo forsåvidt PS3 som yter Blu-ray da, så trenger i den forstand ikke det. :)

Men, det som fattet meg av stolen først og fremst, var designet, og den stilige skjerm løsningen som gjør at det blir på en måte en kombinert stasjonær.

Men, om det er det beste valget, til den prisen vet jeg faktisk ikke lenger, siden det blir stadig mer og mer klager på denne datamaskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...