Jotun Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Husker når eg var i militæret så ringte ene befalet og maste hele tiden... Da ringte eg og ville blokke hans nummer, men da måtte eg politianmelde fyren.. Det var kanskje å dra den litt langt! Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 De som har Symbian-telefoner kan jo bruke Advanced Call Manager (ikke gratis). Har ikke prøvd det, men det er i hvertfall gratis: Call Filter Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Som nevnt tidligere har enhver person med en smarttelefon har hatt denne muligheten LENGE. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blokkerer disse også SMS, MMS og voicemail ? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dersom ein skulle byrje å blokkere telefonseljarar, vil berre endå fleire av dei bruke skjult nummervisning. Og skal ein blokkere alle skjulte nummer, så mistar ein også ein del telefonar av den sorten ein ynskjer å ta i mot. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det fins jo på Sony Ericsson allerede? Men det gjelder ikke sms og mms.. Instillinger -> Anrop -> Behandle Anrop -> Godta Anrop Men tror det er begrenset hvor mange man kan ha i "Godtatt-listen".. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det fins jo på Sony Ericsson allerede? Men det gjelder ikke sms og mms.. Instillinger -> Anrop -> Behandle Anrop -> Godta Anrop Men tror det er begrenset hvor mange man kan ha i "Godtatt-listen".. Det blir jo ikke helt det samme da.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det fins jo på Sony Ericsson allerede? Men det gjelder ikke sms og mms.. Instillinger -> Anrop -> Behandle Anrop -> Godta Anrop Med mindre du er ekstremt paranoid, tror jeg nok de fleste er mer interessert i å ha en svarteliste enn en hviteliste. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Prøv BlackBaller.Er et program som kan gjøre alt både hviteliste,svarteliste og sms. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 På fasttelefon har Telenor hatt en lignende tjeneste i flere år (inTouch) der man kunne sette opp svartelister, hvitelister, velge at alle skulte nummer skulle gå til mobilsvar, sette at hvitelistede nummer skulle viderekobles til mobil uansett og flere andre funksjoner. dessverre var denne tjenesten så lite i bruk at den legges ned nå.... Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg savner virkelig en "ignore list" på mobiltelefonen. Særlig når det er de samme, forbannede telefonselgerne og markedsundersøkerne som ringer deg om att og om att, fra samme nummer. Og hvis man er plaget av telefonselgere er faktisk første steg å reservere seg....: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Gjør du det er du kvitt mange telefonselgere...trust me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg