kozzo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 har bestilt Gainward 9800gtx fra komplett med 4gb, vista home, q6700. Vil gjerne spille Crysis på full guffe (helst) Lurer på hvor mye FPS jeg får da? Lurer dessuten om noen tipper hvor lenge holder 9800GTX kortet sånn fremover i tid? Jeg spiller alltid standard på 1024*768 Hadde vært fint om dere kunne komme med innslag. Jeg har lest alle 9800gtx testene, men de er så utrolig ulike så jeg vett ikke hvilken man kan forholde seg til. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Med så lav oppløsning vil du nok ha det skjermkortet i lang tid, skal du kjøre med høyere oppløsning i fremtiden kan du jo bare eventuellt oppgradere ti let ekstra 9800gtx kort i sli. Jeg har selv nylig kjøpt 2 stk av samme skjermkort som deg her for å lage en ny spill pc som skal holde en god stund, men grunnen til at jeg kjører 2 skjermkort er rett og slett forde jeg nettopp har kjøpt meg ny 24" skjerm og kommer til å kjøre spill i 1920x1200 oppløsning som krever mye mer. Men somsagt tror ikke du skal være redd for lagg i spill på en god stund ;-) Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg spiller på en 26 lcd, men er helt fornøyd med 1024..oppløsningen, men hva er egentlig vits med å spille på høyere oppløsning? For den standard oppsløningen ser jo helt fint ut. Du vett vel ikke hvor mye FPS jeg får for å spille på 1024 og med full guffe uten AA på crysis? og nye spill som kommer..? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Høyere oppløsning gir som regel et skarpere bilde, men den instillingen du har er vel den mest økonomiske og fornuftige sånn sett hehe ;-) Det med fps`en kan jeg dessverre ikke si noe der kortene mine fremdeles ligger i eskene sine og jeg venter inn resten av pcen min som kommer i deler fra flere web shopps, men det er nok noen her ute som vet svaret på det, om du ikke får svar her så bare å spørre i en annen tråd der 9800gtx blir diskutert ;-) Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Har prøvd veldig mange steder, men det er så mange som sier ulikt. Er veldig vansklig å forholde seg både til brukerne og testene for alle er veldig forskjellige. Hadde håpet noen kunne svare meg på det. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Du bør vel greie å kjøre det på high/ veryhigh om du overklokker prosessoren litt. High med litt OC bør vel i allefall gå fint, noe på vhigh også tenker jeg Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Du bør vel greie å kjøre det på high/ veryhigh om du overklokker prosessoren litt. High med litt OC bør vel i allefall gå fint, noe på vhigh også tenker jeg Hva med FPS? har sett på youtube for eksempel at mange kan spille det på full guffe, men det hakker som i hel***. Jeg vil gjerne spill på bra FPS og med full guffe uten AA. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ingen som kan fortelle deg akkurat hvor mange FPS du vil få, men det vil sikkert være tilstrekkelig på 1024x768! Klarte fint å spille Crysis på 1600x1200 med en Q6600 og 8800GTS 512MB. En indikasjon på FPS med Q6600 finner du HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå