92Roger Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg satt nå å spilte litt gta, spilte pool med Roman, når vi var ferdig og skulle tilbake til Roman så satta vi oss inn i bilen min og kjørte ca 40meter så poppa det opp en feilmelding: unreadable disc, please clean the disc with *etteellerannet SOFT greier* and restart the consol. Hva kan jeg bruke å vaske skiva med? takker for svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Zalo og mykt papir. Har også fått det, har bare skrudd den av og på så funker det igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg får denne erroren hele tiden, selvom discen er helt rein... Drit kjedelig når det skjer på slutten av et litt vanskelig oppdrag før det får tid til å save... Skjedde akkuratt nå Lenke til kommentar
92Roger Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 ja kjipt. Men ser ut som det fungerer bedre for meg nå Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har hendt et par ganger her ogsA, litt teit, men ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hendt meg i flere spill det mest vanlige var at det skjedde i CoD4. Skjedd 1 gang i GTA IV... Shit happens:P Bare vær glad du ikke har fått "Three rings of death" enda eller hva det heter:D Lenke til kommentar
92Roger Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Uff denne meldinga mi kommer flere og flere ganger nå. Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Bytte CD-en? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Uff denne meldinga mi kommer flere og flere ganger nå. Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Bytte CD-en? Hvis CD-en din er helt rein bak er det DVD rommen din som er i ferd med å takke for dagen. Dette har hendt med meg. Kjipe greier. Skjer veldig ofte på Xbox360 maskiner (da første batch av de). Kvalitetskontroll står nok ikke veldig høyt hos MS. Mitt råd, spill til den takker for dagen. Så sender du den til rep. Får du ikke spilt i det hele tatt sender du den bare inn. ALL info om reparasjon står i manualen. Hvilket nummer du skal ringe osv. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
92Roger Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) okå. Men denne xboxen min er bare litt over 1 uke gammel og lite spilt på da pluss at det skjer kun på med GTA Endret 23. mai 2008 av 92Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå