Gå til innhold

AoC forhåndsbestilling, løste seg til slutt.


Anbefalte innlegg

Det jeg snakker om er at det burde være mulig å forhåndsbestille helt frem til den 23. mai og få noen perks av å forhåndsbestille

Hvorfor det? Noen ytterst få dager før spillet kommer ut er ikke akkurat en 'forhåndsbestilling' i mine øyne.

 

De som virkelig forhåndsbestiller har jo gjort det for mange måneder/uker siden, og det er jo godt mulig at de har satt et 'tak' på antall utgaver. Hvis det er en håndfull ulike 'spesialting' i pakkene så er det neppe regningssvarende å bestille opp noen tusen til av hver enkelt greie - små 'filleting' som figurer o.l. som gjerne er i limited editions er svindyrt (pr. stk.) hvis man skal ha et lite opplag.

 

Du får bare bite i det sure eplet og innse at du har vært altfor treg denne gang til å bli belønnet med de ekstra goodiesene som er forbeholdt forhåndsordre.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Noen ytterst få dager før spillet kommer ut er ikke akkurat en 'forhåndsbestilling' i mine øyne.
En uke er ikke akkurat ytterst få dager.

 

De som virkelig forhåndsbestiller har jo gjort det for mange måneder/uker siden
Det varierer nå sterkt vil jeg påstå.

 

og det er jo godt mulig at de har satt et 'tak' på antall utgaver. Hvis det er en håndfull ulike 'spesialting' i pakkene så er det neppe regningssvarende å bestille opp noen tusen til av hver enkelt greie - små 'filleting' som figurer o.l. som gjerne er i limited editions er svindyrt (pr. stk.) hvis man skal ha et lite opplag.
For CE ja, men ren forhåndsbestilling av eks. normalutgaven burde være mulig uansett før launch 23.mai.

 

Du får bare bite i det sure eplet og innse at du har vært altfor treg denne gang til å bli belønnet med de ekstra goodiesene som er forbeholdt forhåndsordre.
Tja treg og treg, jeg har fulgt med hele tiden som de fleste andre men har ikke vært 100% overbevist før i senere tid at jeg ønsker å kjøpe spillet, og det er også fordi andre ting har falt på plass som gir tid til et spill. Er fortsatt ikke 100% overbevist men ønsker å støtte en norsk spillutvikler, men vil gjerne ha med noen pre-order perks.

 

Vi har pr. 14.05.08 fått vite at tilgangen til forhåndsspilling på Age of Conan er blitt ”utsolgt” slik at det ikke lenger vil være mulig å registrere seg for å forhåndsspille fra 17. mai. Dette gjelder fra d.d.
Her blander man EA og forhåndsbestilling igjen...

 

 

 

Hvor er det du bor, hvis du bor i oslo så kan du jo stikke innom spaceworld på når dem har nattåpent, vet att dem har spart en del til de som kommer da, skulle selv forhåndbestille men rakk det ikke så jeg ble anbefalt å møte opp på nattåpent, og man kan jo da skaffe seg mye kult, som en signert collectors av en av utvikleren(husker ikke hvem dem sa skulle komme) og så var det prat omm noe exclusive itmes så da er det bare å komme. Tror jeg kanskje skal campe der fra morran av, men da blir vell lærerne sinte.
Supert tips :D Når skjer dette?

 

 

Ser ikke helt hva poenget med tråden her var, men om det var at det var ingen steder å skaffe collectors edition og få mount og de andre itemsa?

<a href="http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D" target="_blank">http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D</a>

Tilgjengelig.

Alltid et formål med en tråd. Takker for tipset, da bestiller jeg derfra :)

 

 

 

EDIT:

Ordredato: 18.05.2008

Salgsorganisasjon: Elkjøp Online

 

Vare Pr vare Antall Total

PCCDAGECONCE PC Age of Conan Hyborian Adventures Collector 449,- 1 449,-

Nettpris: 359,20

Mva: 89,80

Frakt: 113,-

Totalt: 562,-

Inkludert frakt, miljøgebyr og mva

Det var godt! Dog måtte det ikke være CE utgaven, det tar jeg som en bonus som tips fra Alastor. :)

 

 

EDIT2:

Det var bare flaks at dette ordnet seg for meg siden jeg fant en CE edition jeg kunne forhåndsbestille, takket være Alastor.

 

Jeg synes Funcom burde gjøre den vanlige utgaven tilgjengelig for forhåndsbestilling helt frem til launch den 23. og har de ikke nok trykkopplag så burde de har gjort den tilgjengelig som Online kjøp på egne sider eller via nettbutikker.

 

Det var formålet med denne tråden for de som lurer på det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva poenget med tråden her var, men om det var at det var ingen steder å skaffe collectors edition og få mount og de andre itemsa?

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Tilgjengelig.

 

 

kan hande det har endret seg over natta, men nå står det på elkjøp sine sider : "Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig".

Lurer litt på hvorfor de skriver midlertidig da jeg trodde det var begrensett antall collectors edition.

Lenke til kommentar
Den vanlige utgaven av AoC er fortsatt tilgjengelig som forhåndsbestilling:

http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

 

Her får man også Pre-order perks som du er så sugen på: War mammoth og og inventory belt.

 

Bestilte nettopp fra Absoluttspill nå. Står at enkelte av forhandlerene deres i Europa er utsolgt, men forhåpentligvis går det i orden. Bestilte også et spillekort, men det var ikke på lager. Blir vel ettersendt så fort det kommer på lager igjen, antar jeg.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva poenget med tråden her var, men om det var at det var ingen steder å skaffe collectors edition og få mount og de andre itemsa?

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Tilgjengelig.

 

 

kan hande det har endret seg over natta, men nå står det på elkjøp sine sider : "Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig".

Lurer litt på hvorfor de skriver midlertidig da jeg trodde det var begrensett antall collectors edition.

Hmm jeg betalte med kort så jeg håper virkelig ikke Elkjøp har rot i systemet.

Lenke til kommentar
Det var på lager når jeg postet i går iallefall. Så da gikk de tom i natt.

Satser på at det gikk i orden kl. 3 i natt. Takker for det knalltipset Alastor :D

 

En ting kan jeg uansett si, GTA IV blir en lilleputt ift. AoC, jeg solgte GTA etter 2 dager. Har ikke gledet meg til et spill som jeg har gjort til AoC og et par andre så lenge jeg kan huske.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det var på lager når jeg postet i går iallefall. Så da gikk de tom i natt.

Satser på at det gikk i orden kl. 3 i natt. Takker for det knalltipset Alastor :D

 

En ting kan jeg uansett si, GTA IV blir en lilleputt ift. AoC, jeg solgte GTA etter 2 dager. Har ikke gledet meg til et spill som jeg har gjort til AoC og et par andre så lenge jeg kan huske.

 

 

Kan jo hende du fikk siste eksemplar :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg bestiltle fra elkjøp noen dager siden, og fikk preorder-key, så jeg håper da elkjøp har orden i hvor mange de har å selge ;) Jeg har sette at de har gått tom, og fått igjen flere ganger nå, men jeg vil tro at de ikke har flere å selge.(Kanskje bare folk som avbestilte etter de ikke fikk EA?)

 

Vel, bra at du fikk tak i deg en version ^^ Lurer på når Elkjøp sender den =/

Lenke til kommentar

Når det gjelder CE så gjør Funcom det litt anderledes, med de fleste spill så blir CE produsert hele tiden sammen med spillet. De stopper ikke produksjonen etter et vist antall spill er solgt. Man kan feks fortsatt finn CE av Halo 2 nå til dags uten problemer.

Funcom hadde virkelig lyst til å lage en ekslusiv CE, som betyr at de bare selger de i begrenset opplag. Så her var det første mann til mølla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...