eUnaas Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hjelp ...etter at jeg har formatert hardisken krympet den fra 6,4 til under2 GB i størrelse!!! Hvorfor hadde litt problemer underinstalering... Har slikt noe med filsysten FAT å gjøre? HVordan ordner man slikt? ...å miste nesten 5 GB på en 6GB harddisk er ganke mye... Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Det går da ikke an, siker at du ser på ritig partisjon, prøv å partisjoner på nytt Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 prøv å? hva? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Du har ikke aktivert stötte for partisjoner over 2GB. Du får spørsmål om å aktivere støtte for dsiker over 2GB... Bruker du win98 oppstarts disk? Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Heisan.. Ser ut som du har FAT filsystem. Du må switche til fat32, eller lage flere partisjoner. Dette gjør du i fdisk. Eller i partition magiq eller noe annet.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Det gjør jeg i? hva? jeg har WindowsXP.... ting er litt forskjellig der.. men jeg trur nokk det kan være problemet... jeg skal jo ha FAT32 og ikke FAT... men hvordan ordner jeg det? i bios? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 hvordan swicher jeg til fat32? Lenke til kommentar
koker´n Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei Du kan jo begynne på nytt. Gå i bios og sett cd til å boote før hd. Sett inn Xp i cdrom og restart. Du får da spøsmålet: vil instalere xp trykk ein tast,trykk ein tast men ver rask det står ikkje lenge. Du vil da få spørsmål om vilken partison du vil instalere på (c: d:) vis du har meir en ein. Du får og eit spørsmål om å slette eller opprette partisjoner Fat32 eller NTFS, slett alle partisjoner og opprett nye, så er det berre å gå igang å instalere. Lenke til kommentar
Axe-hyler Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 du kan konvertere hadisken til NTFS eller FAT32 med ein enkel kommando Start->run"cmd" convert c: /fs:fat32 for FAT32 Start->run"cmd" convert c: /fs:ntfs for NTFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå