Gå til innhold

AoC: prøver å logge inn - Vista feilmelding

Anbefalte innlegg

Om jeg prøver å logge inn på AoC kommer det opp at "Age of Conan har sluttet å virke" og "Vista ser etter en løsning på problemet".

Dette skjedde bare plutselig , tidligere idag da jeg prøvde å logge inn kom det opp feilmelding fra spillet "Cant connect to server" , men nå kommer det altså feilmelding fra Windows Vista og spillet klikker.

Noen som har samme problem , eller vet hva som er feilen?

Videoannonse
Annonse
Om jeg prøver å logge inn på AoC kommer det opp at "Age of Conan har sluttet å virke" og "Vista ser etter en løsning på problemet".

Dette skjedde bare plutselig , tidligere idag da jeg prøvde å logge inn kom det opp feilmelding fra spillet "Cant connect to server" , men nå kommer det altså feilmelding fra Windows Vista og spillet klikker.

Noen som har samme problem , eller vet hva som er feilen?

Jeg måtte avinstallere servicepack 1 for å bli kvitt problemene , har du sp1 inne ?

Eller hvis du ikke har sp1 , så funker det kanskje hos deg hvis du installerer den , problemene kan være så mangt .

Tror disse problemene er veldig individuelle. For jeg har vista ultimate x64 med sp1 og her er det null problemer så langt.

Kan godt være et eller annet rart du har liggende på pcen som ødelegger på et vis. Nå er patche server nede, så ta heller å vent til den kommer opp igjen før du prøver å gjøre noen drastiske tiltak med maskina.

Edit: Regner med det er snakk om Early Access klienten. Mitt tips, vent til patche servern er oppe igjen, samt serverne som kommer opp idag rundt 19.00 tiden. Det første jeg ville gjort da, er å sikre meg om at du ikke har noe snusk liggende på pcen, så kunne du tatt en reinstallasjon av spillet. Evt. bare en restart av pcen, er utrolig hvor mye det kan fikse i visse tilfeller.

Endret av Nitrius
Jeg har hatt MYE tull siden jeg inst sp1 , men dette er som kjent meget individuellt .

Jeg har hatt null tull etter installasjonen av SP1, så la oss være litt forsiktige med å skylde på SP1 med en gang, hehe. Men såklart skal ikke se bortifra at det lager trøbbel for noen.

Jeg har hatt MYE tull siden jeg inst sp1 , men dette er som kjent meget individuellt .

Jeg har hatt null tull etter installasjonen av SP1, så la oss være litt forsiktige med å skylde på SP1 med en gang, hehe. Men såklart skal ikke se bortifra at det lager trøbbel for noen.

Null problemer med Vista 32-bit SP1 og Conan her. Spillet ser ut til å starte helt fint med introvideoen osv. (fullscreen, DX10).

Det eneste jeg stusset på er at jeg aldri fikk noe link til AoC verken på desktop eller start menyen etter installasjon. Oh well, ikke noe stort problem akkurat!

gå inn på windows update, på venstre side helt nederst har du 3 alternativer:

Se også

Sikkerhets senter

Installerte Oppdateringer

eller på engelsk om det er det du har.

man kan avinstallere oppdateringene inne på installerte oppdateringer mener jeg og huske. har hatt SP1 en ukes tid nå, null problemer så langt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...