SANDINHO Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ønsker Ronny Deila i trenerkort byr bra for han Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ønsker Ronny Deila i trenerkortbyr bra for han jeg har Ronny Deila! Hva Byr du? Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Kjener ein som har 8 stykk av han.og 5 av Uwe Røsler. og 9 av Mons Ivar Mjelde... 2 av Martin Andresen(Dei har eg ikkje sitt) Han sa han strødde dei så han har 1 av kver igjen.Det var ingen som tok dei sa han.Så vaktmesteren tok dei og reiv dei i sont. Endret 20. mai 2008 av doffenauglend Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Der må jeg nesten være enig med super-vegi. Jeg tor ikke at noen har klart å få: 8 av Deila 5 av Røsler 2 av Andresen 9 av Mjelde Endret 20. mai 2008 av 96tark Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Der må jeg nesten være enig med super-vegi. Jeg tor ikke at noen har klart å få: 8 av Deila 5 av Røsler 2 av Andresen 9 av Mjelde enig med dere to Andresen fins ikke i trenerkort engang! Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Der må jeg nesten være enig med super-vegi. Jeg tor ikke at noen har klart å få: 8 av Deila 5 av Røsler 2 av Andresen 9 av Mjelde enig med dere to Andresen fins ikke i trenerkort engang! Ikke sant, doffenaugelend LYVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Der må jeg nesten være enig med super-vegi. Jeg tor ikke at noen har klart å få: 8 av Deila 5 av Røsler 2 av Andresen 9 av Mjelde enig med dere to Andresen fins ikke i trenerkort engang! Ikke sant, doffenaugelend LYVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja han lyver Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det trur eg ikke på ein gong din løgner.. Der må jeg nesten være enig med super-vegi. Jeg tor ikke at noen har klart å få: 8 av Deila 5 av Røsler 2 av Andresen 9 av Mjelde enig med dere to Andresen fins ikke i trenerkort engang! Ikke sant, doffenaugelend LYVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja han lyver Eg vet ikkje om han strødde dei....Han sa det. Men han lyge møkje så eg tviler.. Han inrømma at han ikkje hadde Andresen iallefall.Eg sa og at eg hadde sitt nogen av dei.Anne ikkje om han har så mange.Iallefall 4 av Deila og 2 av Røsler 3 av Mjelde.Det har eg sitt.Så han lyge nok. Ingen kan klandre meg for noge eg trudde.Han SA det på msn.Men sitt dei andre...Han løyg om Andresen sa han... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter da han har skaffet deg Deila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg