tyggys27 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri hvis jeg legger på hoseth i gull da er det vel en deal? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund)nei... Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri hvis jeg legger på hoseth i gull da er det vel en deal? Nei.. Endret 12. juni 2008 av vagfk Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund)nei... Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri hvis jeg legger på hoseth i gull da er det vel en deal? Nei.. Johan Arneng i gull i tilleg også? da er det en deal? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund)nei... Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri hvis jeg legger på hoseth i gull da er det vel en deal? Nei.. Johan Arneng i gull i tilleg også? da er det en deal? nei.. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund)nei... Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri hvis jeg legger på hoseth i gull da er det vel en deal? Nei.. Johan Arneng i gull i tilleg også? da er det en deal? nei.. ok. Dumt Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Inge André Olsen (Godset) Vadim Demidov (Rosenborg) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! jeg byr Magne Hoseth, Jan Michalsen og Marerk Sapara i gull+ et gult kort mot Alanzhino og Thomasen i gull hvis du ikke gidd det! gidd du det bare mot Alanzhino? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Inge André Olsen (Godset) Vadim Demidov (Rosenborg) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! jeg byr Magne Hoseth, Jan Michalsen og Marerk Sapara i gull+ et gult kort mot Alanzhino og Thomasen i gull hvis du ikke gidd det! gidd du det bare mot Alanzhino? Nei.. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Inge André Olsen (Godset) Vadim Demidov (Rosenborg) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! jeg byr Magne Hoseth, Jan Michalsen og Marerk Sapara i gull+ et gult kort mot Alanzhino og Thomasen i gull hvis du ikke gidd det! gidd du det bare mot Alanzhino? Nei.. ok Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Byr Andreasson i Diamant og Gudmundsson i diamant Mot Andresen i diamant Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 ByrAndreasson i Diamant og Gudmundsson i diamant Mot Andresen i diamant Super-Vegi leder på Andresen!!! Lenke til kommentar
sapi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 ByrAndreasson i Diamant og Gudmundsson i diamant Mot Andresen i diamant Super-Vegi leder på Andresen!!! hvem skal du ha for demidov i gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 ByrAndreasson i Diamant og Gudmundsson i diamant Mot Andresen i diamant Super-Vegi leder på Andresen!!! hvem skal du ha for demidov i gull hva byr du? Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Berg Hestad i diamant istedenfor gudmundsson Berg hestad i diamant Marcus Andreasson i diamant mot Andresen i diamant Byr Moa i gull mot Demidov i gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Berg Hestad i diamant istedenfor gudmundsson Berg hestad i diamant Marcus Andreasson i diamant mot Andresen i diamant Byr Moa i gull mot Demidov i gull super-vegi leder på Andresen! Ingen fler som byr ??? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 i fjor kom jeg på9'ende plass Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det en deal..Jeg vil bytte nå.. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Er det en deal..Jeg vil bytte nå.. ikke enda.. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Er det en deal..Jeg vil bytte nå.. ikke enda.. Noen fler som byr ? ;P Lenke til kommentar
sapi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det en deal..Jeg vil bytte nå.. ikke enda.. Noen fler som byr ? ;P du kan se på auksjonen. Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg girr alexsander aas elelr espen søgård på en av diamantene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg