vagfk Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Aldri... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Aldri... men er du intrsert i Myhre i diamant? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Aldri... men er du intrsert i Myhre i diamant? Litt, men gir IKKE diamant for han.. Kan by Opdal i gull og 50 vanlige... Chris99, sendt deg PM.. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Aldri... men er du intrsert i Myhre i diamant? Litt, men gir IKKE diamant for han.. Kan by Opdal i gull og 50 vanlige... Chris99, sendt deg PM.. nei Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Aldri... men er du intrsert i Myhre i diamant? Litt, men gir IKKE diamant for han.. Kan by Opdal i gull og 50 vanlige... Chris99, sendt deg PM.. nei Ingen som byr?? Lenke til kommentar
sigmundber Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! jeg bytter daniel fredhim holm med andreas tegstrøm (gull, snefjord) eller espen søgår (gull, lillestrøm) Lenke til kommentar
sigmundber Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! jeg bytter steffen iversen gull mot daniel fredheim holm Lenke til kommentar
furuseth11 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 By Winsnes i diamant og Vegard Forren i gull mot Koppinen i diamant..? Super-Vegi leder på Koppinen, men jeg vil ha bedre enn det.. jeg byr winsnes i diamant, keller i gull, perkins i gull og steenslid i gull for koppinen i diamant deal?? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 By Winsnes i diamant og Vegard Forren i gull mot Koppinen i diamant..? Super-Vegi leder på Koppinen, men jeg vil ha bedre enn det.. jeg byr winsnes i diamant, keller i gull, perkins i gull og steenslid i gull for koppinen i diamant deal?? Jeg har ikke Koppinen lenger.. Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Jan Michaelsen i diamant mot Sokolowski? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Jan Michaelsen i diamant mot Sokolowski? nei.. Lenke til kommentar
sapi Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jan Michaelsen i diamant mot Sokolowski? nei.. bytter du disse 5 gullene mot alanziniho 1.demba nyren 2.steffen iversen 3.tarik eluyonessi 4.v.tomaz junior 5.toni koskela deal or no deal Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jan Michaelsen i diamant mot Sokolowski? nei.. bytter du disse 5 gullene mot alanziniho 1.demba nyren 2.steffen iversen 3.tarik eluyonessi 4.v.tomaz junior 5.toni koskela deal or no deal Skal tenke på det... Lenke til kommentar
sebbi97 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Byr Dan Thomassen og Jonas Ueland Kolstad begge i gull mot Alanzinho DEAL? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Byr Dan Thomassen og Jonas Ueland Kolstad begge i gull mot Alanzinho DEAL? Nei, for det første, er sapi's bud MYE bedre, og jeg har Thomassen i gull.. Lenke til kommentar
steffu007 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Jeg byr randal Brenes i Gull mot Håkon Oppdal i gull? deal? Endret 11. juni 2008 av steffu007 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Jeg byr randal Brenes i Gull mot Håkon Oppdal i gull? deal? Tror ikke det. Lenke til kommentar
steffu007 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Jeg byr randal Brenes i Gull mot Håkon Oppdal i gull? deal? Tror ikke det. Randsl Brenes og christian brink begge i gull mot oppdal i gull? DEAL? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Martin Andresen (Vålerenga) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Håkon Opdal (Brann) Jørgen Horn (Viking) Jo Sondre Aas (Rosenborg) Børre Steenslid (Viking) Alanzinho (Stabæk) Freddy Dos Santos (Vålerenga) Dan Thomassen (Vålerenga) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du marek sapara i gull mot alanzinho i gull? aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg