super-vegi Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Legger på Hassan El Fakiri i gull og Stig Johansen i gull Så dette er budet Winsnes i diamant El Fakiri i gull Forren i gull Stig Johansen i gull mot Koppinen i diamant..?? Lenke til kommentar
sapi Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Det er auksjon på: --snip-- roar strand i gull for jørgen horn eller trenerkortet Endret 28. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) roar strand i gull for jørgen horn eller trenerkortet sapi vi samler jo så jeg har han Endret 28. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Det er auksjon på: --snip-- Gidd du å bytte et av diamantkortene dine mot Johan Lædre Bjørdal i Diamant, Jan Michalsen i gull og Tomas Gjørtz i gull. Endret 28. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Gidd du å bytte et av diamantkortene dine mot Johan Lædre Bjørdal i Diamant, Jan Michalsen i gull og Tomas Gjørtz i gull. Nei, for Bjørdal er skada ut sesongen.. Endret 28. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Er det en deal det jeg bydde?? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Er det en deal det jeg bydde?? Nei, tror ikke det.. Har lagt til Pall Gunnarsson i diamant til auksjonen min. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Nesten samtlige innlegg (!) er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 28. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Byr Nannskog i diamant mot Koppinen i diamant Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Byr Nannskog i diamant mot Koppinen i diamant Koppinen er bytta bort, men jeg legger til Nannis i diamant til auksjonen min Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Byr Nannskog i diamant mot Koppinen i diamant Koppinen er bytta bort, men jeg legger til Nannis i diamant til auksjonen min Ingen fler som byr?? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Thomas Myhre i diamant og Marek Sapara i Gull mot Tore Reginiusen i diamant og Håkon oppdal i Gull?? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Thomas Myhre i diamant og Marek Sapara i Gull mot Tore Reginiusen i diamant og Håkon oppdal i Gull?? Aldri! Reginiussen er en av de beste forsvarere i TL og Myhre fikk jo rødt kort å har ikke særlig lyst på han heller... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Thomas Myhre i diamant og Marek Sapara i Gull mot Tore Reginiusen i diamant og Håkon oppdal i Gull?? Aldri! Reginiussen er en av de beste forsvarere i TL og Myhre fikk jo rødt kort å har ikke særlig lyst på han heller... ok Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Tarik i diamant og Helstad i gull mot Nannskog Martin Andresen mot Piiroja Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Tarik i diamant og Helstad i gull mot Nannskog Martin Andresen mot Piiroja sorry Chris-99 du leder men jeg vil ha bedre enn det for nannis... Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Tarik i diamant og Helstad i gull mot Nannskog Martin Andresen mot Piiroja sorry Chris-99 du leder men jeg vil ha bedre enn det for nannis... Legger til en til Piiroja i diamant til auksjonen min..... Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Martin Andresen for Daniel Nannskog Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! Martin Andresen for Daniel Nannskog Nei, men jeg gjør Piiroja mot Andresen... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er auksjon på: Diamant: Raio Piiroja x2 (Fredrikstad) Daniel Nannskog (Stabæk) (kommer i posten) Tore Reginiussen (Tromsø) Tomasz Sokolowski (Lyn) Runar Berg (Bodø-Glimt) Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) (kommer i posten) PS. ikke helt sikkert jeg får han Gull: Jon Midttun Lie (Lillestrøm) Martin Fillo (Viking) Håkon Opdal (Brann) Daniel Fredheim Holm (Vålerenga) Jørgen Horn (Viking) Og et trenerkort og et gult kort. Søren Åkeby (Aalesund) Bare by! gidd du Håkon Oppdal i gull mot Jan Michalsen i Gull. og er du intrseret i Myhre i Diamant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg