Dan_H Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg begynte å spille Zelda i N64-eraen, slik at Ocarina of Time var det første jeg spilte. Siden har jeg aldri spilt noe spill uansett serie og konsoll som har overgått det. OoT står for meg ikke bare som det beste spillet i Zelda-serien, men det beste spillet gjennom tidene. Topp 3: 1. Ocarina of Time. 2. Twilight Princess. 3. The Wind Waker. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) The Wand of Gamelon er helt klart det beste Zelda spillet! Neida min liste må nok se sånn ut: 1 - Ocarina of Time. 2 - Majora's Mask og 3 - Twilight Princess og 4 - The Wind Waker. Når det kommer til 2D Zelda spill så vet jeg helt erlig ikke hvilket jeg likte best. Tror kansje jeg må si a Link to the Past godt etterfulgt av de andre Endret 18. mai 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 1. Ocarina of Time 2. Twilight Princess 3. A Link to the Past 4. Wind Waker 5. Minish Cap 6. Majoras Mask 7. Phantom Hourglass Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Må nå si at Ocarina of Time er det beste fra zelda serien Endret 19. mai 2008 av Kaiz3r Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 OoT var det mest revolusjonerende spillet i Zelda-serien, samtidig som et ordentlig kvalitetsspill du ikke burde gå glipp av. De andre Zelda-spillene som f. eks. Legend Of Zelda (NES), A Link to the Past(SNES), Wind Waker og Twilight Princess er også kvalitetsspill, men når ikke opp mot OoT. OoT er uten tvil det beste. (Twilight Princess var skuffende enkelt. SKUFFENDE.) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 INGEN andre spill er blitt så perfeksjonert som Ocarina Of Time. Spillet vil bli husket av kommende generasjoner som et spill, langt forut for sin tid. Barndomsminnene jeg har knyttet opp mot dette spillet, gir meg gåsehud den dag i dag. Det er bare helt eventyrlig. Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ocarina of time. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Problemet med å velge et Zeldaspill som er best, er at spillopplevelsen hos mange nok er knyttet opp mot nostalgi og minner. For meg vil OOT alltid stille sterkest fordi jeg forbinder det med jul, barndom, og ansvarløshet. Lenke til kommentar
Games1 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nostalgi og følelser knyttet mot et spill er nok det riktige, som sagt en postering ovenfor. Mitt mest minnerike og derav mitt beste Zelda spill er fra barndommen, på en god gammeldags Nintendo 8-bit. The Legend of Zelda (punktum) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå