Gå til innhold

Diskusjon om Zelda spillene og om hvilket som er det beste hittil.


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å spille Zelda i N64-eraen, slik at Ocarina of Time var det første jeg spilte. Siden har jeg aldri spilt noe spill uansett serie og konsoll som har overgått det. OoT står for meg ikke bare som det beste spillet i Zelda-serien, men det beste spillet gjennom tidene.

 

Topp 3:

 

1. Ocarina of Time.

2. Twilight Princess.

3. The Wind Waker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Wand of Gamelon er helt klart det beste Zelda spillet! :p

 

Neida min liste må nok se sånn ut: 1 - Ocarina of Time. 2 - Majora's Mask og 3 - Twilight Princess og 4 - The Wind Waker. :thumbup: Når det kommer til 2D Zelda spill så vet jeg helt erlig ikke hvilket jeg likte best. Tror kansje jeg må si a Link to the Past godt etterfulgt av de andre :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

OoT var det mest revolusjonerende spillet i Zelda-serien, samtidig som et ordentlig kvalitetsspill du ikke burde gå glipp av. De andre Zelda-spillene som f. eks. Legend Of Zelda (NES), A Link to the Past(SNES), Wind Waker og Twilight Princess er også kvalitetsspill, men når ikke opp mot OoT.

 

OoT er uten tvil det beste.

 

(Twilight Princess var skuffende enkelt. SKUFFENDE.)

Lenke til kommentar

Nostalgi og følelser knyttet mot et spill er nok det riktige, som sagt en postering ovenfor.

 

Mitt mest minnerike og derav mitt beste Zelda spill er fra barndommen, på en god gammeldags Nintendo 8-bit.

 

The Legend of Zelda (punktum)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...