Andeerik Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvilket Zelda spill synes dere har vært best hittil? Min personlige favoritt er The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Hva med dere? Endret 17. mai 2008 av ahe4ever Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Slenger meg med på Ocarina of Time jeg også Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 The Legend of Zelda: Ocarina of Time er det beste hittil. Wind Waker er også kjempebra, men overgår ikke OoT Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 The Legend of Zelda: Ocarina of Time er det beste hittil. Wind Waker er også kjempebra, men overgår ikke OoT Synes Legend of Zelda: Twillight Princes var råstillig jeg! Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Liker egentlig Majora's Mask godt også, men har hørt at mange ikke liker det. Twilight Princess er også kjempebra. Hvis jeg kan kalle en av spillene det "dårligste" blir det nok Wind Waker, selv om det også var bra. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Synes vel A link to the past var det beste uten sidestykke. Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd det nyeste enda da. Twilight Princess eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Min rangering: 1. A Link to the Past (SNES) 2. The Wind Waker (GC) 3. Link's Awakening (GB) 4. Ocarina of Time (GC) 5. The Legend of Zelda (NES) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes Majoras Mask var best. Historien var litt annerledes enn den standard-historien som er i de mange av spillene, det var flere og mye bedre side-quests enn mange av de andre spillene, musikken er veldig bra, og det er litt mer utfordrende enn en del av de andre. (Eller det er de andre som er enda lettere, blir vel det rette å si.) Det var også et par andre små-ting, som at feen du har med deg ikke er plagsom (slik som Navi var i OOT), det er noe å gjøre mellom hulene (du går ikke ut av et tempel og rett inn i et nytt), og stemningen var i det hele tatt valdig bra, og annerledes enn i de andre spillene. Listen bak: (av de jeg har spilt) -Ocarina of Time -A Link to the Past -Oracle of Seasons -Oracle of Ages -Phantom Hourglass Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 For meg er A Link to the Past det beste Zelda-spillet. Er vel det sammen med OoT som jeg har spillt igjennom mest. Sikkert flere titalls ganger. Men skal jeg lage en liste over de jeg liker best blir det vel sånn: 1: A Link to the Past 2: Ocarina of Time 3: Wind Waker 4: Minish Cap 5: Majoras Mask 6: Twilight Princess 7: Phantom Hourglass Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som vet når et kommer et nytt spill? Eller kommer det kanskje noe på den derre E3 messen? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Litt off-topic Bare syns du hadde en skikkelig stygg skrivefeil i posten, så jeg fikk litt vondt. Det er "HVILKET" spill som er best, ikke hvem. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Eg eiar bare OoT og TP, men har spelt WW og MM mykje, så eg følar eg kan uttale meg om de også. 1. Ocarina Of Time 2. Twilight Princess 3. The Wind Waker 4. Majora's Mask Endret 17. mai 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Litt off-topic Bare syns du hadde en skikkelig stygg skrivefeil i posten, så jeg fikk litt vondt. Det er "HVILKET" spill som er best, ikke hvem. Skal fikse det, hadde litt hastverk. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Min liste... 1-Majoras Mask - Fordi atmosfæren var utrolig deilig, det hadde noe vanskelighetsgrad i forhold til de andre Zelda-spillene, og ja... Det meste er utrolig digg. Musikken er topp. 2-The Wind Waker - Bra atmosfære, litt kjedelig seiling, men alt det andre gjør opp for det. Også en av de mest episke bosskampene noensinne. Stemningsfull musikk. 3-A Link to the Past - En klassiker jeg aldri går lei av, med sin musikk og flotte verden. 4-Ocarina of Time - Et utrolig flott spill som jeg koste meg med som ung. Jeg tror de fleste er enig i at OoT er et uforglemmelig spill. 5-Twilight Princess - Stor skuffelse i forhold til hva jeg hadde forventet, men når jeg tenker over det, er det et utrolig spill. Men altfor enkelt, og en del ting som kunne vært forbedret. Har alltid vært glad i alle Zeldaspillene. Håper de får til noe bra og nytt på Wii. Links Awakening DX fortjener kanskje en plass på den listen et sted og, men jeg er alltid så usikker på lister. Men Majoras Mask er definitivt nummer 1! Endret 17. mai 2008 av Patney Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Twillight Princess og Ocarina of time synes jeg var best. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ocarina of time. Men vi må aldri glemme The legend of Zelda på Nintendo NES Endret 17. mai 2008 av cola98 Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 1. Link's Awakening 2. A Link to the Past 3. Ocarina of Time 4. Majora's Mask 5. Four Swords Trur jeg, ikke helt sikker:) Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Går det an få kjøpt en slags samlepakke eller noe sånt noe sted? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Ocarina er det beste syns jeg. Av fugleperspektivspillene syns jeg faktisk Phantom Hourglass er det beste. Kontrollen er utrolig digg og grafikken er fin og koslig. Er også sykt mange nye måter å løse ting på med den nye kontrollen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Uten tvil Ocarina of Time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå