Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva faen? Skulle jo bare holde rundt henne..

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis kunne ikke dy oss når vi hørte noe festing på gang ca 200meter unna blokka vår.

Så vi stakk dit og sto og dansa til noe musikk fra en rigg.

Dette var Russ.

Vi er 20 år og går høyskole.

Og ser typisk ut som Vidregående folk seff..

Så typisk så begynner jeg og en del andre og holde rundt folk, så grabba jeg bosktavelig ikke en jente, men hun stod så nært at jeg la armen rundt henne.. Men hun ville ikke. Jaokei.

Så begynte vi igjen og hoppe og danse og dermed holde rundt hverandre kompisen min og 2-3 andre Russ.

Prøver meg igjen på en dame, men da blir hun sur og prøver og sprute øllen min på meg. Hva faen? Hvorfor i helvette gjorde hun det? Var ikke akkurat bare MEG som prøvde.

Hva i faen går det av hun da?

Blir jo snart homo av dette. Pinameg jentene ikke tåler en dritt!!

Det er jo ikke akkurat at jeg skal voldta henne og dra tarmene ut av henne..

Så mistet jeg kompisen min og han meg. Jeg ringte han og så var det apsolutt en jente som skulle snakke. Ja vi snakket nå mens jeg gikk så høvelig etter i stor fart.

Møtte de og kyssa henne på kinnet. BAM! Så forandret hun seg som Saltsyre og Vann, instant explosion.

Så rart på meg og stakk av. Men hun skulle da vistnok etter hva kompisen min sier bare til blokka.

Hva er det med jenter? Jeg har da kyssa på jenter før uten slike reaksjoner.

Blir så frustrert. Er vell bra inpåsliten regner jeg med i fylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama mi har vært russ nå og holdt på på tryvann og greier. Møtte en fyr som hu tok med i gjengen og de fant på noe (hele gjengen) et par dager i uka. Jeg skjønte fort hva han var ute etter og sa ifra til dama. Det sa en annen kamerat av henne også for vi skjønte at han var ikke bare venn. Han visste om meg og hu sa til og med rett ut at hu elsker meg og kunne aldri dompa meg til fordel for han.

Så på siste tryvann så prøver han seg. Flere ganger og det er klart prøver seg. Hu dytter han unna og til slutt holder på å slå han ned, men blir holdt tilbake av ei venninne. Var andre som prøvde seg og spurte om nummer osv, men ikke tafsing. Så hvis de jentene dine har vært borti et par sånne så skjønner jeg godt at de reagerer sånn. Og spesielt hvis de er opptatt. Men tviler på at alle jenter har forvandret seg over natta. Så bare kom på fest med riktige jenter neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med å prøve litt roligere i starten? Gå forbi a mens du styrker handa over skuldra, eller legger den oppå mens du går forbi for å liksom støtte deg. Se hvordan de reagerer på det, og gå ut i fra det. greit å få seg et bilde av hvordan vil reagere før man prøver seg på noe ;-) Men har du kjæreste så kan de veldig fort bli sur. Som dama mi :p

Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på hva du prosjekterer når du legger armen rundt!

Om du legger den rundt med den andre armen rundt en annen kamerat, samtidig som dere danser eller har det fett - uten å vie det noe spess oppmerksomhet = no problem.

Men om du legger den rundt henne med et "blørreblørreblørre"-utrykk (klåing) = big problem.

Kan hende du ikke legger merke til signalene selv, eller at hun bare misforstår.

Kan også hende at hun føler hun ikke aner hvem du er (altså at du kom ut fra det blå) - alle friker litt ut når en fremmed slenger armen rundt.

Jeg har dog ikke opplevd en eneste negativ reaksjon på at jeg legger armen rundt (bortsett fra kjærestene deres), men jeg er igjen en touchy guy ;) Om du er usikker på når det passer seg, ta det på en "emotional high", altså et høydepunkt hvor hun er i godt humør/blir boostet - en vits, en bra sang, morsom situasjon - bare hun føler det med deg som tilhørlighet :)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er helt ute her, men det virker jo her som om man helt oppriktig mener at jenter generelt er noe madrasser (felles) som skal måtte takke ja til alle og enhver som tilbyr seg å ha seg med dem! De skal akseptere alt fra tafsing til flint stone metoden hvor dem nærmest blir dratt med rundt hjørnet etter to kjappe slag i skallen.

Nå kan det jo hende at trådstarter rett og slett ser ut som fugleskremsel eller noe i den kategorien. Selv hadde jeg ikke hatt noe som helst igjen for å skulle oppleve noe seksuelt med en jente som ikke er kjent og totalt dritings. Mulig jeg begynner å bli gammeldags og ikke ser dagens realitet i øynene, men dette virker som en holdning ovenfor kvinner som blir helt feil, skjerp dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...