reptilen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 For dere som ikke har smakt Snack Chips ennå, gå til nærmeste kiosk som selger det (Narvesen har det hvertfall)! Det er verdens beste snack og chips (derav Snack Chips)! Det er et utrolig sprøtt og ekstremt godt krydret chipsprodukt! Så, dere som ikke har prøvd det, prøv det nå! Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ENIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jasså? jeg så det på reklamen og ville smake men min venn sa det smakte dritt så jeg gadd ikke. alle sammen kjøpe cafe cookies (brownies) de mørkeste. de er jævelig gode! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg eeeelsker brownies hehe pappa lager noen kjeeeempe gode med appelsin sjokolade Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hehe, er vi A) LITT eller B) VELDIG ute på viddene nå? generell diskusjon om spill? Lenke til kommentar
reptilen Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Husk! Snack Chips er spilltilbehør! Så det er fornuftig og nevne det på dette forumet. Bare sånn så ingen begynner å klage på det... visste ikke at det fantes en annen kategori ved navn "spilltilbehør" jeg har kun vært på Generell diskusjon kategorien................... :-? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 da vil jeg heller si det er feilplassert, skulle vært plassert i kategorien spilltilbehør... 8) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det snakk om den Kims snack chipsen som kom for sikkert 10 år siden, og er tilnærmet umulig å oppdrive i dag? Firkantede chips... Sykt bra greier, men har ikke smakt dem på sikkert 2 år.. Lenke til kommentar
reptilen Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 som sagt, narvesen har dem. Eneste stedet jeg har sett dem også. yummi snacks! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 som sagt, narvesen har dem. Eneste stedet jeg har sett dem også.yummi snacks! En ting slår alt og det er SMASH! det er helt sykt godt, synd prisen er landeveisrøveri på åpen dag. AtW Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 En ting slår alt og det er SMASH! det er helt sykt godt, synd prisen er landeveisrøveri på åpen dag. AtW oooh, de er DIGGE ja! Lenke til kommentar
amilo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 SMASH med sjokolade trukket på mais mmmmmm,........ Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Snack Chip er svarte fa*n meg det beste potetgullet som finnes ! Synd det kommer i så jævle så poser, blir jo borte på 2minutter Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Snack Chip er svarte fa*n meg det beste potetgullet som finnes ! Synd det kommer i så jævle så poser, blir jo borte på 2minutter så enig så enig alle sammen, send mail til kims om at vi vill ha STØRRE snack chips poser, nå! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 H-hva.. er SMASH de maiskjeglene overtrukket med sjokolade? De som jeg ikke helt visste om jeg likte i starten, men som gjorde meg avhengig etter en stund? Selges de ennå? Skulle vært ulovlig.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Den beste chipsen er uten tvil sprø mix... Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Snack chips er utrolig bra ja. Jeg har ihverfall ikke så altfor store problem med å finne chipsen (Stavanger, Sandnes området) spiser faktisk så mye av den at jeg blir lei..men det er jo først etter å ha slengt innpå en haug med poser. Lenke til kommentar
Aadon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 I love those kinds of chips that taste like wannabe pizza, like that pringles stuff... I also love the pizza from Godfather's tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå