James Bond Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei og hopp! livet er topp! først så skal jeg si at at jeg har 10 000 kroner og kjøpe for. kan hende at det blir 12 000 kroner og kjøpe for men det er ikke sikkert. nå trenger jeg en oppdatering på skjermkort bransjen. sist hadde jeg en gaming rig på: ASUS P5N-e SLI XFX 8800GTS, 500mhz E6600 Corsair Dominator PC6400, 800mhz Nå lurer jeg på litt som sagt hva har skjedd i det siste med skjermkortene... Er 8800GTX, sprekere enn 9800GTX? og hvilket skjermkort bør jeg kjøpe dersom jeg vill ha mest ytelse? (som sagt jeg vete lite om dette) har sett litt rundt og konfigurert en PC som jeg tror kan bli ganske bra. Dette er den jeg skal kjøpe (hvis jeg får 2K, som ikke er sikkert) Så har jeg lagd en til 10K. Vet ikke helt hva som passer til 9800GTX kortet angående PSU, men iallefall 9800GX2 så passer ToughPower 1200 til den for det vet jeg. Har noen ide`er, til min nye pc? Kom med forslag, eller kommentarer til hva som kan legges til eller fjernes, eller lag gjerne om du er en engel ett helt nytt oppsett Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 hjelp anyone? det må da være noen her som vet litt nytt om skjermkort fronten og hva som er mest lønnsomt og best av DDR2 og nye DDR3 og muligens vet om ett bra oppsett jeg kan ha i riggen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Emnetittel er ikke endret, etter oppfordring fra moderator, og tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg