alibali Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei jeg har vudert å kjøpe Xbox pro men jeg er usikker på om jeg bør kjøpe den eller en annen. Kan noen gi meg et råd? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Vel, det spørs jo. Har du tenkt til å laste ned Xbox-spill (spill fra den originale Xbox-en) via Live er det en fordel med stor harddisk, og dermed vil Xbox 360 Elite være det beste valget. Ellers er det ingen forskjell mellom Elite-utgaven og Pro-utgaven- Bortsett fra fargen er det nemlig kun harddisk-størrelsen som skiller dem. Så hvis du ikke har tenkt til å laste ned originale Xbox-spill, eller kjøre filmer og musikk fra harddisken på 360-en er det ikke noe poeng i å kjøpe Elite. Valget mellom Elite og Pro handler kun om hvor mye plass du eventuelt føler du trenger, 120GB vs 20GB. Arcade-utgaven kan du så og si bare glemme med en gang. Med mindre du er helt sikker på at du ikke skal spille online, ikke vil ha oppdateringer til spill, og mener at plassen på memory-cardet holder til alle save-game-ene dine. Så Pro-utgaven (pass på at du får pro (med HDMI og Falcon-prosessor), ikke Premium (Unten HDMI og den gamle prosessoren) om du velger å kjøpe Pro-utgaven. Endret 17. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
alibali Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Vel, det spørs jo. Har du tenkt til å laste ned Xbox-spill (spill fra den originale Xbox-en) via Live er det en fordel med stor harddisk, og dermed vil Xbox 360 Elite være det beste valget. Ellers er det ingen forskjell mellom Elite-utgaven og Pro-utgaven- Bortsett fra fargen er det nemlig kun harddisk-størrelsen som skiller dem. Så hvis du ikke har tenkt til å laste ned originale Xbox-spill, eller kjøre filmer og musikk fra harddisken på 360-en er det ikke noe poeng i å kjøpe Elite. Valget mellom Elite og Pro handler kun om hvor mye plass du eventuelt føler du trenger, 120GB vs 20GB. Arcade-utgaven kan du så og si bare glemme med en gang. Med mindre du er helt sikker på at du ikke skal spille online, ikke vil ha oppdateringer til spill, og mener at plassen på memory-cardet holder til alle save-game-ene dine. Så Pro-utgaven (pass på at du får pro (med HDMI og Falcon-prosessor), ikke Premium (Unten HDMI og den gamle prosessoren) om du velger å kjøpe Pro-utgaven. Jeg tror jeg skal laste ned spil men hva heter den valnlige Xboxen, heter den live? jeg har hvertfall planlagt at jeg skal laste ned spill så jeg går for det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En premium/pro er vel optimalt for de fleste. Bare ikke kjøp arcade Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Altså. Forrige generasjons Xbox-en het rett og slett "Xbox". Litt informasjon om konsollen finner du her. Denne kom ut i USA i 2001. Denne generasjonen Xbox heter "Xbox 360". Mer informasjon her. Desverre har ikke Xbox 360 full bakoverkompabilitet med Xbox, og dermed vil ikke alle Xbox-spill fungere på Xbox 360. Men det er derimot mange Xbox-spill som gjør det, og noen av dem er tilgjengelige fra Xbox Live. Xbox Live er navnet på online-tjenesten Microsoft har på Xbox og Xbox 360. Her kan du sette opp en online profil, spille online (Xbox Live Gold, koster penger), laste ned demoer, trailere, filmer, spill og annet. Mer informasjon her. Håper dette klarte litt opp i sakene. :-) Endret 17. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Mathias92 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En premium/pro er vel optimalt for de fleste.Bare ikke kjøp arcade Arcade funker kjempebra. Hvis du ikke har tenkt å fylle den opp med demoer, forskjellige filmer og stuff da. Men liksom, hva har vi pc til? 256mb minnekort følger med, holder i massevis til forskjellige themes, bilder og saved games:) Lenke til kommentar
alibali Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Altså. Forrige generasjons Xbox-en het rett og slett "Xbox". Litt informasjon om konsollen finner du her. Denne kom ut i USA i 2001. Denne generasjonen Xbox heter "Xbox 360". Mer informasjon her. dessverre har ikke Xbox 360 full bakoverkompabilitet med Xbox, og dermed vil ikke alle Xbox-spill fungere på Xbox 360. Men det er derimot mange Xbox-spill som gjør det, og noen av dem er tilgjengelige fra Xbox Live. Xbox Live er navnet på online-tjenesten Microsoft har på Xbox og Xbox 360. Her kan du sette opp en online profil, spille online (Xbox Live Gold, koster penger), laste ned demoer, trailere, filmer, spill og annet. Mer informasjon her. Håper dette klarte litt opp i sakene. :-) Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Deal.no har et meget godt tilbud på xbox 360 Elite KUN idag. Koster bare 1990,-. Jeg synes ivertfall det var veldig billig. Vurderer å kjøpe en selv om jeg har en vanlig fra før. Her er linken. deal.no Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Deal.no har et meget godt tilbud på xbox 360 Elite KUN idag. Koster bare 1990,-. Jeg synes ivertfall det var veldig billig. Vurderer å kjøpe en selv om jeg har en vanlig fra før. Her er linken. deal.no Da var den bestilt! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tror dere jeg får kjøpt en i dag for 2000kr? Lag ny topic når dere finner xbox billig! Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 d står 2990 kr når du går inn på linken, så di skrudde nok opp prisen 19. mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå