saluttknall Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg har en kompiss som i dag skal f[ bes;k av noen av foreldrenes venner. Foreldrene tillater ikke at han sitter ved bordet n[r de og barna er sv'rt yngre enn kompissen min. Problemet er at disse barna ved enkelte anledninger har plaget min kompiss og han ;nsker ikke [ leke med dem. Han liker egentlig ikke [ leke i utgangspunktet heller. Vennene av foreldrene er allerede invitert s[ invitasjonen kan ikke kanseleres. P[ forh[nd takk for hjelpen. Hva b;r min kompiss gj;re_ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 _pn[f].a_:]as]ga.;[s_ne[f;], Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis han er så sær og bortskjemt at han ikke kan gjøre foreldrene sine den tjenesten at han oppfører seg greit mot deres venner med barn når de er på besøk så bør han ta seg en tur ut sammen med sine egne venner mens besøket varer. Når han er gammel nok og tjener egne penger og har egen bolig så er det greit at han nekte folk å komme på besøk hos seg Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvorfor lager du to tråder om dette? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Han kan jo bare ignorere barna og sitte med en laptop i et hjørne elns. Ingen kan tvinge han til å leke. Hvor gammel er han forresten? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Han er 14, men foreldrene hans sier at han m[ ta hensyn til de andre. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Si fra til foreldrene at han ikke syns det er moro. Om de absolutt skal tvinge han kan han vel bare stikke ut. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hallo, dette er saluttknall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 To tråder opprettet om samme emne. Tråden har også utspilt sin rolle, da dagen det gjaldt er over. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg