Gå til innhold

Noen dårlige erfaringer med disse delene?

Anbefalte innlegg

Hallo, her kommer det nok en tråd om delene er ok o.l

(Personlig hater jeg slike tråder, men nå som jeg trenger en selv så har jeg et snev av forståelse! )

Jeg har da en skraphaug av en pc som skal oppgraderes så mye at det nesten kalles utskifting!

Rammen, harddiskene, mus, tastatur, høytalere, skjermer og musematte er nytt, så det skal ikke skiftes ut!

Så jeg tenkte på å kjøpe dette:

199794.jpeg

Noen erfaringer, vil helst ikke ha noe dyrere.. :)

Edit: Skifta skjermkort!

Edit2: Skifta hovedkort!

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo, her kommer det nok en tråd om delene er ok o.l

(Personlig hater jeg slike tråder, men nå som jeg trenger en selv så har jeg et snev av forståelse! )

Jeg har da en skraphaug av en pc som skal oppgraderes så mye at det nesten kalles utskifting!

Rammen, harddiskene, mus, tastatur, høytalere, skjermer og musematte er nytt, så det skal ikke skiftes ut!

Så jeg tenkte på å kjøpe dette:

199665.jpeg

Noen erfaringer, vil helst ikke ha noe dyrere.. :)

Hehe.. det er ikkenoe Problem med disse delene.. Ser bra ut dette for en billig penge.. eller billig og billig.. hehe..

hilsen Paradoxo

Lenke til kommentar

ps: E8400 prosessoren er på tilbud denne uken til 1295 på netshop

evnt:

Geforce 8800GT 512MB Til kanonpris!

Club3D Geforce 8800GTS 512MB PCIe 256BIT,GDDR3, Dual DVI, 650/1940 MHz.

1395 denne uken (litt usikker på ytelsesforskjellen mellom den og 9600)

Men tenkte iallefall å nevne det ;-)

Lenke til kommentar

Synes det er så mye mer ytelse i 9600 enn 8800, og enda mer ytelse i Ati-kortet. (takk dr.doom for tipset! :D )

Også vil jeg helst bestille alt fra en butikk (vet det høres uprofisjonellt ut).

btw: Du hørtes ufattelig ut som en reklame-bot! :lol:

Edit: Glemte å nevne Ati-kortet.

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar
Ville valgt et annet hovedkort - MSI er ikke akkurat helt topp, selv om de kan være greie nok, både Abit og Gigabyte lager bedre kort i samme prisklasse, f.eks Abit iP35 og Gigabyte EP35-DS4

Jeg satt og leitet litt gjennom Asus-kortene først (har veldig god erfaring med disse).

Men så sammenlignet jeg kortene og synes at det Msi-kortet ga en del mer enn Asus-kortene! :)

Lenke til kommentar

Asus sine "rimeligere" kort er ikke bestandig helt topp nei, men MSI er jevnt over ikke av det beste - supporten er så som så, ofte dårlig med biosoppdateringer og komponenter er ikke alltid helt topp - du kan ikke se hvilket kort som er bra med å sammenligne hva de har som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...