neocyde Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen positive meninger her om Abit Siluro 4200 (OTES) 8X AGP og 128MB DDR Lenke til kommentar
neocyde Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg syns det er et helt vilt rått!! Heldiggris du som har det!! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg ville aldri eid Abit sine kort, 50% av GeForce 4 problemene jeg har vært borti på AusFX har vært i sammenheng med ABIT sine kort. Og deres GeForce 4 MX 440 utnyttet K6-2 350'en min helt ut... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har selv et Abit Siluro kort, ikke OTES.. Mitt bråker som FYY.. og det jeg har hørt er at OTES kortene er verre... Mitt kort er ikke særlig overklokkingsvennlig, vet ikke hvordan det er med OTES kortene men tror ikke det er så stor forskjell ? eller? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har selv et Abit Siluro kort, ikke OTES.. Mitt bråker som FYY.. og det jeg har hørt er at OTES kortene er verre... Mitt kort er ikke særlig overklokkingsvennlig, vet ikke hvordan det er med OTES kortene men tror ikke det er så stor forskjell ? eller? OTES kortene er nok endel mer oc vennlig, men støyen er betraktelig høyere. Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har samme skjermkort bare med 64 mb ram og agp 4x!! og det er det dårligste kortet jeg noen gang har vært borti!! det klikker hele tia, og noe ocvennlig er det iallefall ikke! kjøp heller et albatron eller pov kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå