beverpower Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hadde tenkt til å klokke prosessoren min litt!! Har et MSI KT4 Ultra-kort.. Noen som har noen gode råd? På forhond takk:) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Siden du bruker MSI så ville FuzzyLogic 4 være et godt program. (installerer fra web) Så bruker du AUTO funksjonen hvis programmet klarer det. Jeg selv har ikke klart å nå mere enn 151 fsb, ved BIOS Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Skal du noe særlig høyere en det så må du benytte agp/pci lås.. noe som ikke KT4 kortene har, men jeg tror de har divider.. du kan jo prøve 1/5 divider. Ellers kan du prøve å sette FSB til nøyaktig 166 Mhz, for da vil HK mest sannsynlig automatisk bruke 1/5 divider. Om du ikke har en veldig villig CPU så må du nok sette multiplyer litt ned om du gjør dette. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Takk, takk! :smile: Men skal jeg ikke stille noe på volten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå