Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvilken sko skal jeg kjøpe iår? Jeg har spilt i mange år, men har ikke begynnt iår pga. brekt bein... Så jeg har noen Nike vapor jeg ikke kommer inn i iår. Noen bra tips av sko? gjerne en link.. er den noen norske fotball butikker online untatt fotballshop? imellom 1000-2000 takk Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvilken sko skal jeg kjøpe iår?Jeg har spilt i mange år, men har ikke begynnt iår pga. brekt bein... Så jeg har noen Nike vapor jeg ikke kommer inn i iår. Noen bra tips av sko? gjerne en link.. er den noen norske fotball butikker online untatt fotballshop? imellom 1000-2000 takk det er en fotballskotråd her som du kan få mange bra tips. Torshovklubb.no, oslosportslager.no +++++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvilken sko skal jeg kjøpe iår?Jeg har spilt i mange år, men har ikke begynnt iår pga. brekt bein... Så jeg har noen Nike vapor jeg ikke kommer inn i iår. Noen bra tips av sko? gjerne en link.. er den noen norske fotball butikker online untatt fotballshop? imellom 1000-2000 takk det er en fotballskotråd her som du kan få mange bra tips. Torshovklubb.no, oslosportslager.no +++++ ehh.. jeg vet fortsatt ikke hva som er bra, mange tråder :s Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Jeg fant bare én tråd som er egen for fotballsko: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=618886&hl= Det spørs hva slags føtter du har, hvilke merker du foretrekker, litt på hvor på banen du spiller, hva slags type spiller du er etc. Endret 17. mai 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvilken sko skal jeg kjøpe iår?Jeg har spilt i mange år, men har ikke begynnt iår pga. brekt bein... Så jeg har noen Nike vapor jeg ikke kommer inn i iår. Noen bra tips av sko? gjerne en link.. er den noen norske fotball butikker online untatt fotballshop? imellom 1000-2000 takk det er en fotballskotråd her som du kan få mange bra tips. Torshovklubb.no, oslosportslager.no +++++ ehh.. jeg vet fortsatt ikke hva som er bra, mange tråder :s jeg gav deg ikke noen tips på fotballsko, jeg gav deg noen norske nett sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå