Nilsen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Her er siste del av prosjektet inspirert av Funcoms forrige suksess – Dreamfall. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Svært bra utført arbeid. Tenker Funcom kunne tenke seg en kopi av den kassen der kun som pynt og til utstilling bare. Alt fra fronten til på kassen, detaljene, og skjermen på siden av kassen er bra utført! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet og kunnskaper til slikt noen ganger... Lykke til med neste prosjekt en dag. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Knallstilig! Jeg ble nysgjerrig på hva IR-sender og mottageren koster og hvor det kjøpes. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Svært bra utført arbeid. Tenker Funcom kunne tenke seg en kopi av den kassen der kun som pynt og til utstilling bare. Alt fra fronten til på kassen, detaljene, og skjermen på siden av kassen er bra utført! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet og kunnskaper til slikt noen ganger... Lykke til med neste prosjekt en dag. En kopi, burde fått bra sum for den da ja... var jo trosalt nesten 100 arbeidstimer og utstyr for 7000kr + mye nytt utstyr som det står... lagt den ut på ebay =D Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Flott prosjekt! Jeg ser du nevner at du bruker bambus, men er det ikke balsa du mener? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Wow. Det var et bra gjennomført kabinett. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Flott mod, men burde ikke overskriften egentlig vært :"Her er siste del av prosjektet inspirert av Funcoms forrige fiasko – Dreamfall." Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Helt rått kabinett! Det jeg synes mange casemods mangler for å gi det det lille ekstra er de små detaljene som ofte blir klumsete og ikke passer helt inn i resten av stilen, men detaljene her er jo helt vanvittig bra utført. Vanvittig bra at alt på kabinettet viser til hver sin bestemte del av spillet. Veldig bra idé, veldig god gjennomføring og resultatet er den beste casemodden jeg har sett siden det berømte Half-Life-kabinettet. Very well done! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Helt utrolig! Dette var sykt bra arbeide Lenke til kommentar
Mit Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Knallstilig! Jeg ble nysgjerrig på hva IR-sender og mottageren koster og hvor det kjøpes. Elfa: http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...htm&lang=no http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...htm&lang=no http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...htm&lang=no Husk prisene er eks. mva. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fett med innebygd skjerm, og jeg likte hvordan diskleseren var integrert. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Takk Mit Rundt 1400 kr med moms og frakt altså. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Meget bra teknisk utført! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ble veldig fra gjennomført dette! Lurer litt på hvor solid det tak delene som er i toppen av kassen er jeg? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Heilt vanvittig bra. Utruleg bra gjennomført worklog og kabinett. Det her tenker eg FunCom ville hatt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Beste kabinett jeg har sett!! Åh, har så lyst på... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Selvfølgelig fabelaktig, men jeg trenger kanskje ikke å nevne det. Hvordan er det å frakte? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hehe så j.. proft, video og greier ). Gratulerer med flott resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå