Stian-89 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Heisann! Jeg har en Samsung M86 40" TV. På denne har jeg tilkoblet en RiksTV mottaker, Playstation 3 og bærbar maskin. Alle ved bruk av HDMI-kabler. Vurderer å gå til innkjøp av Logitech Z-5500 for å få god og billig surroundlyd. - Noen som har erfaringer med dette? - Hvilken kabel må jeg ha for å koble TVen til Logitech-settet? - Vil jeg få ekte surroundlyd når alle enhetene er koblet til TVen, og TVen er koblet til Logitech-settet? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 God lyd med z-5500? Vel, du får surround men det er liksom alt TV-en bør vel ha spdif-utgang av en eller annen sort, eventuellt kan du bruke 3xphono. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Er ikke noe HiFi-guru og ikke så veldig kresen. Er egentlig godt fornøyd med Logitech X-530 som jeg har fra før. Så regner med jeg blir fornøyd med Z-5500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå