abene Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Adobe har nå oppdatert bilderedigeringstjenesten Photoshop Express. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hm, virker som om Photoshop Express er mer funksjons rik enn CS3 som er er stiv og seriøs. Må nesten vurdere å gå ned til Express.... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Express og CS3 har forskjellige bruksområde, og dermed litt forskjellige funksjonar, men Express er ikkje meir funksjonsrik enn PS CS3. Om du ofte har behov for å sende bilete til Facebook o.l., so kan du jo bruke Express til det, og om du treng noko meir enn det Express kan tilby for redigering kan du bruke PS CS3. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Joda er klar over det, bare at Express har en del "morosaker" enn det CS3 har. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 No har eg so vidt vore innom Express, men kva godsaker tenkjer du på? Integrasjon med sosiale nettstader (eller kva ein skal kalle det), og nokre fleire autofunksjonar enn PS CS3 er so vidt eg kan sjå forskjellane. Kva har eg gått glipp av? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 CS3 er ikke ment å være særlig morsomt, men et blodslit for å få perfekte resultater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg