Lord Hassan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 lite spm. Fikk min nye pc igpr, snekkra den sammen og skulle fyre opp. Det står unknown prosessor, og antall mhz. Skal det gjøre det? Er det annerledes med amd enn intel? Og hva er instillingene på prossesoren? er det 166*11 ? En annen ting, titta litt på temp målern i bios. Den lå på mellom 43 og 49 i idle, er det mye? Er det noen som vet om silent twin passer på dette hovedkortet? hvem vei peker viftene? til siden (horisonalt) eller opp ned (vertikalt)? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 de gradene er greie, ingen fare. på min xp2400 på a7n8x står det også unknown prosessor og slikt i wcpuid, men i bios står det "amd xp XXXXmhz" Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 på Min står det riktig info på det meste der, den er klokket til 2200mhz og regnes som 2600+ da. Last ned nyeste wcpuid da vet... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 jeg tenkte på helt i begynnelsen der den teller opp ram etc. Der står det unknown. Men er xp 2500 vanlige instillinger 166*11 ? Men igjen, vet dere om silent twin er mulig å få hivd på her? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Silent Twin skal passe på det hovedkortet. Du bekymrer deg sikkert for kondensatorene på undersiden av sokkelen, men viftene på Silent Twin peker til sidene så det skal ikke være noe problem. Dette har jeg også fått bekreftet fra Microplex. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 helt riktig, var de kondensatorene jeg tenkte på Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 kjøler silent twin bra nok da ? hmm jeg vurderer no bedre etter en del svar fra andre her på formuet. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 lite spm. Fikk min nye pc igpr, snekkra den sammen og skulle fyre opp. Det står unknown prosessor, og antall mhz. Skal det gjøre det? Er det annerledes med amd enn intel? Tror det blir fiksa hvis du oppdaterer BIOS Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja virker som om en oppgradering av bios fikser mye på dette kortet. *glede meg til neste uke da mitt nye hkort cpu ram og skjermkort kommer* Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 kan virke sånn, er et par små space meldinger jeg får der Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 kan da bare oppdatere og opplyse om at bios oppdatering var det som skulle til. Kjører nå 1002a og da ble alt fryd og gammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå