gamer73 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Wow grafikken er ikek dårlig. Den er unik. Den har en egen tegneseriestil. MEN...den er for gammel. Tegneseriestilen kan lett opprettholdes med en helt ny motor som jeg mener er det eneste rette å gjøre for wow. Det blir bare en myyye stiligere tegneseriegrafikk:) Grafikk i spill har ALT å si for min del. Med det mener jeg...om ikke grafikken leverer så spiller jeg ikke spillet uansett hvor godt konseptet er. Et eksempel er om dere husker Quest for glory spillene (Sierra adventure spill). Quest for glory 1 (eller som det først het Hero's quest 1 ) tok meg med storm når det kom ut...jeg spilte det i 6 mnd og jeg prøvde alt i hele spillet. Meg og en kamerat snakket konstant om spillet og vi fantaserte og drømte oss inn i en slik verden til stadighet. Konseptet med hele spillet syntes jeg enda er så konge at jeg får tårer i øynene. MEN...for 3 år siden fant jeg ut at jeg jammen vilel spille det på nytt igjen. Lastet det inn....og PANG...grafikken Det var så grenseløst dårlig i forhold til det jeg har blitt vant til at jeg nesten begynte å gråte. Det var ikke snakk om å klare å spille det. Så for min del har grafikk alt å si. Dvs grafikken MÅ holde et relativt høyt nivå, og den må være noenlunde i tråd med "dagens" grafikk. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Grafikken er bare en bonus at er bra mener da jeg. Hvis spill blir kjedelig pga grafikken så passer vel ikke spillet til deg. Med andre ord jeg syns grafikk motoren til wow nå er ganske grei, age of conan og slik grafikk blir bare overload. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Personlig så er jeg nok en veldig "visuell" person. Dvs jeg er svært opptatt av hvordan ting ser ut, minst like mye som om hva tingen inneholder. Så selvsagt er min tolkning helt og holdent min egen personlige mening og smak. Endret 30. mai 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Wow har slik grafikk for en grunn, de kan ikke skifte grafikkstil i forhold til WC3. Wow må nesten stå i stil til resten av WC-serien, derav det noen liker å kalle "dårlig" grafikk. Jeg personlig synes at grafikken er helt grei, spillet ville hverken bli dårlige eller bedre med bedre grafikk. Det eneste de kunne ha endret er hvor mange polygoner det er på diverse ting, f.eks. chars og NPC's, men det ser jo ut til at dette blir ordnet i WotLK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå