mad_arab Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor har de "snart" fra? Det han sa var at det skulle bli _vurdert_, sannsynligvis ikke før neste expansion. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sannsynlig med oppdatering I et nylig intervju gjort for Eurogamer forteller imildertid Blizzard at de fortløpende vurderer behovet for en fullstendig overhaling av grafikken i WoW. I følge selskapets J. Allen Brack er dette et tema som tas opp hver gang en ny utvidelse av spillet går i produksjon, uten at det er blitt en realitet foreløpig. Den kommende utvidelsen, Wrath of the Lich King, vil imdlertid inkludere noen nye grafiske effekter. I følge Brack er meget sannsynlig at en fullstendig overhaling av grafikken vil slippes på et tidspunkt, men det skjer nok ikke med det første. Hva med Conan? I det samme intervjuet nevner også Blizzard at de setter pris på konkurranse fra norske Funcom og deres Age of Conan (som lanseres denne uken), og kommende Warhammer Online. Brack mener at det er rom for at både WoW, Age of Conan og Warhammer kan eksistere samtidig og nyte suksess. WoW-utvidelsen Wrath of the Lich King loves senere i 2008, mens Age of Conan lanseres denne uken. Følg med for anmeldelse snart. kilde: ITavisen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jepp om så WAR og AoC begge tok 10% av brukerene til WoW så hadde alle 3 fremdeles vært store pengemaskiner for alle de respektive selskapene. Å si noe annet hadde vært smålig. Forøvrig vil jeg si at grafikken i WoW er såpass "tidløs" at det ikke er så store behov for gfx oppdatering enda... da risikerer du bare at du ødelegger stemningen som spillet så fint har gjennomført. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hadde ikke hatt noe imot mer levende lys og skygger, slik som AoC ser ut til å ha. Tror det hadde bidratt til å gi en bedre opplevelse for min del, ihvertfall Jeg klarer meg dog helt fint med nåværende grafikk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tja, WoW ser jo ut som legoklosser. Spesielt orcs. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For å være helt ærlig tror jeg de fokuserer mer på å kanskje forbedre gameplay enn grafikk. Selv har jeg null problem med den nåværende grafikken. Jeg liker den faktisk bedre enn slik det er i AoC. Lenke til kommentar
picori Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Har absolutt ikke noe imot bedre grafikk, selv om den dagens tegneserie-aktige stil er ganske så fin, er det mange kanter i spillet som kunne vært litt rundere for å si det sånn Får bare vente og se hva tiden bringer Endret 20. mai 2008 av picori Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jepp, og jeg stoler uansett på at Blizzard vil gjøre det på en god måte. Characters er faktisk det første jeg ønsker oppgradert, de ser ganske dårlige ut detaljmessig sett. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Denne meldingen om grafikken kom også veldig taktisk til, med tanke på AoC release rett rundt hjørnet. Lurt av Blizzard. Markedsavdelinga hos Blizzard må jo bestå av genier. Enkelt og greit. De gjør sjeldent en random uttalelse. De gutta kan jobben sin. GODT! Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette har kanskje ikke så mye med grafikken å gjøre men det finnes /console-kommandoer som kan brukes for å maxe "grafikken" helt ut. For å gjøre det må du lage en macro og skrive inn dette: /console groundEffectDensity 256 /console groundEffectDist 140 /console detailDoodadAlpha 100 /console horizonfarclip 2112 /console farclip 777 /console characterAmbient 0 /console smallcull 0 /console skycloudlod 3 For å få det tilbake til det normale skriv inn dette: /console groundEffectDensity 16 /console groundEffectDist 1 /console horizonfarclip 1305 /console farclip 177 /console characterAmbient 1 /console smallcull 1 /console skycloudlod 1 /console detailDoodadAlpha 1 For en preview, se på . Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Denne meldingen om grafikken kom også veldig taktisk til, med tanke på AoC release rett rundt hjørnet. Lurt av Blizzard. Markedsavdelinga hos Blizzard må jo bestå av genier. Enkelt og greit. De gjør sjeldent en random uttalelse. De gutta kan jobben sin. GODT! </sarcasm> eller? :s Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, tror han mente at Blizzard klarer presentere nyheter "tilfeldigvis" rundt AoC lanseringen. Hva vet jeg, mulig det var planlagt sånn? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette har kanskje ikke så mye med grafikken å gjøre men det finnes /console-kommandoer som kan brukes for å maxe "grafikken" helt ut. For å gjøre det må du lage en macro og skrive inn dette: /console groundEffectDensity 256 /console groundEffectDist 140 /console detailDoodadAlpha 100 /console horizonfarclip 2112 /console farclip 777 /console characterAmbient 0 /console smallcull 0 /console skycloudlod 3 For å få det tilbake til det normale skriv inn dette: /console groundEffectDensity 16 /console groundEffectDist 1 /console horizonfarclip 1305 /console farclip 177 /console characterAmbient 1 /console smallcull 1 /console skycloudlod 1 /console detailDoodadAlpha 1 For en preview, se på . Defineres høy grafikk ved å ha flere busker på bakken? Var veldig liten forskjell in totalis fra low og high. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Defineres høy grafikk ved å ha flere busker på bakken? Var veldig liten forskjell in totalis fra low og high. Prøv det, bli vant til "max" grafikk og slå det av igjen. Du ser forskjell med en gang, ser du ikke forskjellen må du ta på deg briller. Viewdistance økes, mye bedre lys på din og andres chars, + at det er mye morsommere å løpe rundt på en gress-slette istedet for en plan slette. EDIT: Dessuten sa jeg at det kanskje ikke hadde så mye med grafikken å gjøre, merk at jeg skrev " ". Endret 27. mai 2008 av PsykoRage Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg syntes det virker som at han sammenligner WoWd med all grafikk skrudd på "Low", mot WoW med all grafikk skrudd på high + macro. Og da ser man veldig tydelig forskjell. Kan jo være jeg tar feil, men er det noen filmer som sammenligner High grafikk med high grafikk + macro? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Forskjellene på "ground clutter" er enorme med og uten. (begge i high). Jeg liker spillet bedre ved bruk av den macroen, og jeg må si at det ikke var noen stor performance hit heller. Endret 28. mai 2008 av MrLee Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg syntes det virker som at han sammenligner WoWd med all grafikk skrudd på "Low", mot WoW med all grafikk skrudd på high + macro. Og da ser man veldig tydelig forskjell.Kan jo være jeg tar feil, men er det noen filmer som sammenligner High grafikk med high grafikk + macro? Jau, det jeg spør om hver gang noen poster dette. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre en relevant sammenlikning. Det er jo tross alt ikke å selge et produkt det er snakk om, det dreier seg om å hjelpe folk. J Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 de gjør vel som de gjorde med EVE. Oppgraderer grafikkmotoren i en badass patch Lenke til kommentar
turak Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 blizzard har planer om og oppdatere grafikken, men et av de tingene som gjør WoW unik er vel at den er lagd veldig bra og enkelt, krever ikke mye av maskinen og er ekstremt bruker venlig. hvis det blir en overhaling av graffiken vil de ganske sikkert gi deg valget mellom gammel og ny grafikk. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Helt ny grafikk i AoC stil, hadde verken jeg eller PCen min tålt. Det hadde fjernet "sjelen" til WoW. Halve sjarmen med spillet er jo den halvdårlige grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå