BannanMannen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er det mulig å ha et vitnempl, hvor noen av fagene er fra kunnskapsløftet mens andre er fra R94. Mener da med tanke på å ta opp fag, om dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja det er mulig, men det er også mulig å ta opp fag etter r94 siden det er privatisteksamen. I Juni skal jeg opp i engelsk etter r94 modellen, selv om det ikke undervises i dette faget lenger. Men jeg kjenner også noen nå i min klasse som har valgt fysikk vk1 etter den nye reformen og får da et fag på vitnemålet etter den nye modellen. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 OKey, jeg har tenkt til å ta opp fag etter begge reformene, skal ta kjemi 2 og 3 bi2 og muligens matte 2mx og 3 mz etter den game reformen...... så skal jeg ta naturfag etter den ye resten blir tatt opp etter den nye reformen om det i det hele tatt skal tas opp Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Humper denne opp, med en ny fråge.. Kan man ha svada fag som psykologi A, B , egentrening etc på vitnemålet for å få opp karakterene, etter den nye reformen? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg vet ikke hva slags fag kunnskapsløftet har, men det kan vel hende du bare kan gå opp etter r94. Valgfagskarakterer teller de også, ja. Du burde snakke med en studieveileder på en videregående skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå