Evilfish Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 en perfekt dag får en terroraksjon.. noen som tror det blir noe? avisene de siste dagene har skrever så mye om forskjelige ting man kan gjøre den dagen, og siden jeg er paranoid synes jeg det er en måte å lokke folk ut.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvorfor skulle det skjedd noe mer i år en i fjor? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 tja... hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sjølvfølgje! Norge er primærmålet til terrorister rundt om i heile verda! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 thja... de Fleste amerikanere ble jo veldig overaska når de ble angrepet 11 september så-... btw skulle poste denne i samfunn og politikk... men men.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er ingenting som tyder på at noe angrep skal treffe Norge, vi er et så lite land at det ikke er noen vits i å angripe oss. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er ingenting som tyder på at noe angrep skal treffe Norge, vi er et så lite land at det ikke er noen vits i å angripe oss. Selvfølgeleig er norge et terrormål. 1. Vi er et vestlig land. 2. Vi er et av verdens rikeste land. 3. det ville fått stor mediedekning verden over om Norge hadde blitt truffet av en terroraksjon. Men over på temaet. Stod faktisk å tenkte litt på akuratt dette med terror på 17. mai, da jeg hørte 17. mai talen. Hele skoleplassen var full av folk, og jeg tenkte hvilke konsekvenser det hadde fått om f.eks. en bombe hadde blitt detornert midt i folkemengden. Fatale følger! Men heldigvis skjedde det ikke noe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror dødstallene ville vært minimale midt inne i en stor folkemengde. Mennesker demper eksplosjonen veldig godt. Hvis bomben har detonert noen meter over bakken ville det derimot ha blitt noe værre. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror dødstallene ville vært minimale midt inne i en stor folkemengde. Mennesker demper eksplosjonen veldig godt. Hvis bomben har detonert noen meter over bakken ville det derimot ha blitt noe værre. Det kommer jo ann på hvor kraftig bomben som detorneres er da... Men ja, folkemengden ville nok dempet eksplosjonen, dersom ikke bomben var veldig kraftig... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) How to become a Hero: Semitrailer mitt i en 17.Mai tog. Ypperlig! Skal si at det blir merka på BBC... Endret 23. mai 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det gikk i hvertfall ypperlig her i byen. Ingen semitrailere eller pølsevogner som terroriserte toget. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 How to become a Hero:Semitrailer mitt i en 17.Mai tog. Ypperlig! Skal si at det blir merka på BBC... Sist jeg sjekka gikk man ikke i 17. mai-tog på E6. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sist jeg hadde mine egne tanker så kan en Semitrailer godt komme seg mitt i et tog. Kommer i 120 bakfra og tar og meier alle ned. Du trenger noen syke tanker så kommer det seg... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror dødstallene ville vært minimale midt inne i en stor folkemengde. Mennesker demper eksplosjonen veldig godt. Hvis bomben har detonert noen meter over bakken ville det derimot ha blitt noe værre. Legg til noen spiker (slik som tyskerne var glade i under WW2), så snakker vi... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det aller verste hadde vært i et barnetog. Fy flate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du får sagt det du. Jeg tror nemlig også de vil bli relativt flate. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er nok en egnet dag. Morbid tanke :S Olsenbanden raner Norges Bank (?) på 17. mai i en av filmene ^^ Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trailer midt i et 17-mai-tog av døve, så kanskje. De andre ville flyktet ut til sidene. Men en bombe på danskebåten/Hurtigruten/Kielferga i den beste sesongen i stedet. Dette kunne gitt overskrifter, for der kan ingen flykte ... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, det skjedde vel ikke så MYE 17mai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå