Gå til innhold

Terrorangrep 17 mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingenting som tyder på at noe angrep skal treffe Norge, vi er et så lite land at det ikke er noen vits i å angripe oss.

 

Selvfølgeleig er norge et terrormål.

 

1. Vi er et vestlig land.

2. Vi er et av verdens rikeste land.

3. det ville fått stor mediedekning verden over om Norge hadde blitt truffet av en terroraksjon.

 

Men over på temaet. Stod faktisk å tenkte litt på akuratt dette med terror på 17. mai, da jeg hørte 17. mai talen. Hele skoleplassen var full av folk, og jeg tenkte hvilke konsekvenser det hadde fått om f.eks. en bombe hadde blitt detornert midt i folkemengden.

 

Fatale følger! Men heldigvis skjedde det ikke noe :)

Lenke til kommentar
Jeg tror dødstallene ville vært minimale midt inne i en stor folkemengde. Mennesker demper eksplosjonen veldig godt. Hvis bomben har detonert noen meter over bakken ville det derimot ha blitt noe værre.

Det kommer jo ann på hvor kraftig bomben som detorneres er da... :p

 

Men ja, folkemengden ville nok dempet eksplosjonen, dersom ikke bomben var veldig kraftig...

Lenke til kommentar
Jeg tror dødstallene ville vært minimale midt inne i en stor folkemengde. Mennesker demper eksplosjonen veldig godt. Hvis bomben har detonert noen meter over bakken ville det derimot ha blitt noe værre.

 

Legg til noen spiker (slik som tyskerne var glade i under WW2), så snakker vi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...