Lch Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Noen glupe forslag til hvordan jeg skal få disse opp og gå? Har ikke så lyst til å lodde, men krympestrømper kan jeg kanskje ordne. 2x Delta DFB0612L 0.08A, har 7-V (eller 5, rød) og jord inn. Specsheet (ampen stemmer ikke, står 0.08 A på vifta): http://www.excess-solutions.com/SpecSheets...mm%20Series.htm [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-01-11 17:58 ] Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 er vel bare å kjøpe en 3-4 pins konverter ting, og rive denn i stykker det. Den på sia er + forresten (derav +12v), på konverter tingen that is. Burde være en enkel sak. Ville lodda selv, men kan jo forsåvidt gjøre det med litt tvinne arbeid og tape. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Hmm, ja, med nærmere ettertanke blir det vel fort lodding krympestrømpe eller sukkerbit (hvis det holder da..). Blir litt overkill med to konvertere + frakt = mye penger som jeg heller vil drikke opp :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå